'Door LID in beslag genomen paarden worden verwaarloosd'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:34

frisiangirl schreef:
De paarden stonden ongeveer 200 kilometer verderop.... En als de geruchten waar zijn dat ze de paarden zelf heeft opgehaald en er 4 paarden in de trailer stonden (waarvan er 1 op de bodem lag bij aankomst) dan is het niet zo verwonderlijk dat er zulke verwondingen optreden toch?

Maar ik zeg heel duidelijk, geruchten he...dan kan ik in elk geval op dat punt niet aangeklaagd worden... :D

Dit zijn niet vermoedens, de paarden zijn door de LID van het Depot naar de eigenaaresse gebracht, dat is te lezen bij Zinloosgeweld.
Bovendien schrijf jij dat de eigenaren niet mogen weten waar die bedrijven staan.
Hoe weet nou iemand als jij waar ze gestaan hebben???
Dat is vreemd wanneer men het allemaal geloven moet, wat jij schrijft.

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:39

Amy77 schreef:
Daar ligt nou ook t hele probleem, zie het maar eens te bewijzen.
Hoe graag ik die Daphne ook gestraft zie worden, toch ziet die hoefwond er vreselijk uit én vers..net ALSOF die tussen de klep van de trailer is blijven hangen. Gezien de paarden al sinds juni???(zoiets meen ik mij te herinneren) in bewaring stonden, kan dat niet van daarvoor al zijn. Dus recentelijk gebeurd. HEtzij bij Daphne, hetzij op trailer? (brandwond, lijkt een enorme schaafwond, mss chauffeur te hard over de kleine weg gereden??? waar je met je auto al nauwelijks tempo kunt maken).
Enfin, hoop dat er gauw duidelijkheid komt waar deze verwondingen vandaan komen en bij wie ze opgelopen zijn.
Daphne is geshuffeld en die vent van dr net zo, maar als je al zo streng onder toezicht staat, moet je wel van hele 'goede' huizen komen wil je dit doen laten lijken alsof het bij de LID is gebeurd..kan je je nl niet permiteren nog eens dat geneuzel erbij als achteraf bnlijkt dat ze het wel zelf gedaan heeft.
Ze heeft nou eenmaal een slechte naam opgebouwd en daar kom je niet zomaar van af..en ja, ze zal denk ik het minimaalste doen voor haar dieren, om de AID en LID en wet te ontlopen..

Helaas is het transport door de LID gedaan, die hebben de paarden daar naar toegebracht, lees maar op de website van Stichting zinloosgeweld tegen dieren.
De AID heeft in het gehele verhaal niets te maken.
Staat nergens van de LID.

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:54

Vind jullie allemaal wel vreemd reageren, wanneer jullie er zo van overtuigd zijn dat frisiangirl gelijk heeft.
En wanneer frisiangirl zoveel bewijzen heeft, waarom geeft ze dit geval dan niet aan.?????

Wel schrijven maar niets doen??????

Ik lees de berichten, van de rechtbank, en van mijnheer ten Napel, en die komen niet van zomaar.
Die Stichting Zinloosgeweld tegen dieren, doet enorme goede dingen, heeft en doet veel voor de dieren, geen woorden maar daden.

En die twijfelen jullie aan??????????

En zo´n onbekende nepduitse geloven jullie?????
Kan je bij frisiangirl ook wel gaan denken, waarom is ze naar Duitsland gegaan????
Tja daar heeft iedereen zijn eigen grond voor, waarom hij dat doet.

Begrijp dat allemaal niet, lees eens precieser, en wees niet zo kritiekloos, en laatm jullie je haat gevoelens eens weg tegen de mensen, vergeet die, en denk eens in, wat zo´n paard daaraan heeft, en wat een pijn die heeft doorstaan.

Daar denken jullie niet aan, om dieren te beschermen, tja blijkbaar ook tegen een transport in opdracht van de LID (dierenbescherming/dierenpolitie of hoe ze zich noemen).
En nogmaals de AID heeft hier niets mee te maken.

Mensen laten we ons gezonde mensenverstand werken, de dieren kunnen zich zelf niet verdedigen.
En de Paarden hebben er niets aan, als jullie die mevrouw de schuld geven, want zij kan het niet gedaan hebben op het transport, want zij heeft het transport niet gedaan, dat heeft de LID.

En een hoef half laten afslijten, tja mensen denk toch eens na, dat red de man van friesiangirl nog niet als hoefsmid. Hoe kan je een paard zo´n pijn doen, hij slaat je dood zou je het zelf zo´letsel toebrengen.
En jullie zijn toch allemaal van de paardenvakmensen, jullie weten toch zelf echt wel dat dit niet mogelijk is.
Met de haat tegen deze mevrouw is geen paard geholpen.
En het is wel zeker bewijsbaar dat zij het transport niet gedaan heeft.
Dat kan iedereen lezen, en dat weten velen.

Maar nee elke keer komen er weer bepaalde mensen die geruchten verstrooien.

En frisiangirl, waarom dit allemaal tegen de persoon, zet je energie maar in voor de paarden, die hebben hier geen baat bij. Jij verstrooid steeds geruchten, jij alleen, op bijna ieder forum.

Lees je berichten zelf maar door, nu spreek je jezelf tegen, dat zij dat transport gedaan heeft.
Was jij er dan bij, bij het opladen van de paarden?
Was jij er dan bij, bij het afladen???????
Weet jij dan precies en wanneer?
Nee dat is gissen, doe dat nu niet, het helpt geen van de paarden.
Het is hier geen spelletje, en iemand aan te vallen (die haar paarden door de rechtelijkemacht) die jullie nu op meerdere fora in twijvel stellen, terug gekregen heeft.
En er staat duidelijk de LID heeft deze paarden teruggebracht, naar haar nieuwe woonplaats.
En dat frisiangirl dan precies weet waar die paarden gestaan heeft, wil zeggen dat iemand haar dat verteld heeft.
Wat natuurlijk raar is wanneer bijna niemand mag weten waar de paarden in Depot staan, waarom??? dat heeft ze zelf beschreven.

Zelf geloof ik nog altijd in de gerechtigheid, klaarblijkelijk jullie niet, omdat jullie de uitspraak steeds weer in twijvel brengen.

Bewijzen en gehoord hebben daar is een groot verschil in.

En op internet iemand kapot schrijven, met meerdere account´s van maar een paar personen, dat is heel makkelijk te doen.

Vind het alleen heel vreemd, dat een foum zoals Bokt, deze persoonlijke aanvallen, en werkelijk op vermoedens beruste aanvallen op personen, en zelfs beledegingen, zomaar toelaat?????

Maar één ding is zeker: De LID heeft de paarden van hun Depot, naar het adres van die mevrouw gestuurd, dus de LID is verandwoordelijk voor het transport.

En iedereen kan lezen, dat de uitspraak is dat zij de paarden terug gekregen heeft.

Wanneer jullie en vooral jij frisiangirl er zo zeker van zijn, dat deze mevrouw dit allemaal gedaan zou hebben, waar let je, om haar aan te geven, wegens het verwonden van haar paarden???????????????

Hoe kan men oordelen en veroordelen?????????????

Zelf heb ik dit allemaal gelezen, heb alleen naar de harde feiten gekeken, en geef geen vertrouwen aan geruchten, en haat gevoelens van mensen onderling.
Laatst bijgewerkt door annemieke19 op 04-03-09 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:03

Annemieke (komt nou eens in je werkelijke hoedanigheid naar voren): hoe weet je nou dat er niets gedaan wordt hiertegen??

En onbekende nepduitse: kom op zich, iedereen weet toch wie dat is en wat ze gedaan heeft (en helaas nog doet) !

Amy77

Re: 'Door LID in beslag genomen paarden worden verwaarloosd'

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 16:42

Ik noem de AID hier als voorbeeld, omdat Daphne er elke vorm van zal proberen te ontlopen, hetzij LID, hetzij AID, hetzij dierenpolitie, hetzij PVE hetzij LNV weet ik t allemaal wat voor soort instanties er bestaan voor dier en welzijn..dus puur ter voorbeeld.

Ik bekijk de zaak juit heel objectief, want nogmaals, zie lieverd ie grioet voor een poosje opgeborgen, dan door mogen gaan met haar zaakjes..feit blijft wel dat deze wonden er voor mij als een leek, uitzien alsof deze tijdens transport zijn gebeurd..en dus niet in handen van Daphne..hoe graag ik dat ook zou willen.
Zo objectief ben ik dus ;)

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:31

Waar staat eigenlijk dat vier paarden in een 2 paardstrailer vervoerd zijn?????

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:42

Netje schreef:
Annemieke (komt nou eens in je werkelijke hoedanigheid naar voren): hoe weet je nou dat er niets gedaan wordt hiertegen??

En onbekende nepduitse: kom op zich, iedereen weet toch wie dat is en wat ze gedaan heeft (en helaas nog doet) !

Wat zij doet staat in haar profiel.
Weet ook waarom zij dat profiel zo uitgebreid heeft.
En Netje wat heeft dit met de vragen te doen???????

Niemand heeft nog iets kunnen zeggen over de feiten, die men lezen kan, in de werkelijke bewijzen, zoals op de website van Zinloos geweld tegen dieren beschreven staan.

Feit 1.
Terug gegeven door de rechter.
Feit 2.
De paarden zijn in opdracht van diegene die ze in Depot hadden gestopt (dacht de LID), getransporteerd.
Feit 3.

Die mevrouw en die Professor, komen in het hele verhaal van transport niet voor. Dus kunnen ze (omdat niemand weet waar deze opslaghouderijen zijn, wat frisiangirl al schreef) de paarden niet opgehaald hebben.(alleen frisiangirl heeft waarschijnlijk die informatie zoals ze schrijft, waar die Depot´s zijn)
Want ze mogen niet weten waar de paarden stonden. (dit lees ik uit berichten van frisiangirl)

Hierop heeft tot nu toe geen mens gereageerd.
En dit zijn echt bewijsbare dingen.
Geen veronderstellingen.

Lees berichten van Rechtbank ect.....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:52

annemieke19 schreef:
Geen veronderstellingen.

En dit kunnen dus alleen de professor en Daphne beweren. Alleen die hebben het zgn. "bewijs" of je moet de chauffeur van het transport zijn. Triest hoor.....

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:58

slimmerik schreef:
annemieke19 schreef:
Geen veronderstellingen.

En dit kunnen dus alleen de professor en Daphne beweren. Alleen die hebben het zgn. "bewijs" of je moet de chauffeur van het transport zijn. Triest hoor.....

Dat triest begrijp ik, zielig voor de paarden.

Maar welk bewijs bedoel jij???
Begrijp dat even niet???

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:11

annemieke19 schreef:
Maar welk bewijs bedoel jij???

Jij hebt het over bewijsbare dingen ;) Steeds een vraag met een vraag beantwoorden schiet niet echt op.... De nederlandse taal is ook best moeilijk.

De tijd zal het uitwijzen.... een kwestie van nog een beetje geduld :D

joury15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 21:22

mensen ik geloof dat dapfne weer een medestander heeft
maar beste medestander
zeg niet iets wat haar niet zint want
dan laat ze haar vriendelijke masker vallen
en ben je nog niet jarig
schelden vloeken en
bedreigingen zijn voor haar echt geen nieuwe dingen hoor
ja ook ik was zo naief hoor
maar weet nu gelukkig beter
laat me door niemand meer in de maling nemen
ik wil eerst dingen zien voor dat ik mensen geloof

groetjes joury

joury15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 21:26

je leest niet erg goed zeg
ik heb mijn eigen berichtje aangepast
niet dat ik eerder heb gescherven

en de paarden zijn
van het depo naar haar adres in de harbrinkhoek gebracht
en toen door dapfne met de proffessor naar duitsland gebracht

annemieke19 schreef:
Sorry
Maar waarom flauwekul?

Lees dit forum, het gaat over het transport.
Niet over andere dingen, die steeds erbij gehaald worden.

Veronderstellingen, van alle kanten.

De paarden zijn door de LID van A naar B gebracht.
Dit heb ik gelezen.
En jullie allemaal.
Niemand van jullie is ooggetuige, dus allemaal suggestie.

Steeds drammen jullie door op oude dingen.

Feit 1.
Terug gegeven door de rechter.
Feit 2.
De paarden zijn in opdracht van diegene die ze in Depot hadden gestopt (dacht de LID), getransporteerd.
Feit 3.
Die mevrouw en die Professor, komen in het hele verhaal van transport niet voor. Dus kunnen ze (omdat niemand weet waar deze opslaghouderijen zijn, wat frisiangirl al schreef) de paarden niet opgehaald hebben.
Want ze mogen niet weten waar de paarden stonden. (dit lees ik uit berichten van frisiangirl)

Dit is allemaal te lezen, en is niet geheim, want ik heb het ook allemaal kunnen lezen.
Zelfs een brief die frisiangirl op een friesenforum geplaatst heeft.

Dus mag ik ajb mijn vraagje´s hebben????????????

Heb gewoon vraagje´s gesteld.
En nu reageren jullie zo??
Mijn account is nieuw.
Ben 1 dag erbij enz...

Joury is ook nieuw, en reageert hier zeer uitgebreid, dat mag wel??????
Schrijft ik heb dit al eens geplaatst maar nu uitgebreider?????????
Snap dat niet als je nog maar één berichtje geplaatst hebt????????? :(:)

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 21:40

joury15 schreef:
mensen ik geloof dat dapfne weer een medestander heeft
maar beste medestander
zeg niet iets wat haar niet zint want
dan laat ze haar vriendelijke masker vallen
en ben je nog niet jarig
schelden vloeken en
bedreigingen zijn voor haar echt geen nieuwe dingen hoor
ja ook ik was zo naief hoor
maar weet nu gelukkig beter
laat me door niemand meer in de maling nemen
ik wil eerst dingen zien voor dat ik mensen geloof

groetjes joury

Beste joury15, het gaat niet hier om medestander van die mevrouw.
Het gaat hierom, dat er paarden gewond geraakt zijn op een transport van de LID.
Het gaat er niet om, wat die mevrouw, doet of is of wat dan ook.
Het gaat erom, dat dieren, in handen van de LID, gevoelloos behandeld zijn.
En zo als op de website van Zinloosgeweld tegen dieren
staat, dat er meerdere gevallen per jaar zijn.
Daar gaat het mij om, niet om deze mensen, maar de dieren.

En dat wij mensen, de dierenbescherming niet zomaar hun gang kunnen laten gaan.
Een goed tehuis krijgen ze niet, ze worden gedood, of verkocht.
Lees toch, hoe ze behandeld worden, wanneer de opvang kosten de waarde overschreidt, dan worden ze gedood.

Is dat Dierenbeschermen???????????
Verkopen tegen opbod??????????
Elke handelaar kan ze zo kopen, is dat een goed adres voor ze vinden???????????
Het gaat erom, dat wij met z´n alle eens meer oppassen wat er werkelijk gebeurd......
Niet steeds denken dat de LID/Dierenpolitie/Dierenbescherming nu werkelijk goed bezig zijn.

Besluit in beslag genomen dieren artikel 10

2. Ten aanzien van inbeslaggenomen levende dieren overlegt de bewaarder zo spoedig mogelijk met het openbaar ministerie over hetzij een passende wijze van bewaring hetzij een geschikte machtiging tot het prijsgeven of vervreemding om niet of om baat. In het geval dat de onttrekking aan het verkeer zal worden gevorderd, geeft het openbaar ministerie een last tot vernietiging.

3. Onder de voorwerpen, bedoeld in artikel 117, tweede lid, onder b, van het Wetboek van Strafvordering, waarvan de kosten van de bewaring niet in een redelijke verhouding staan tot hun waarde.

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 21:50

Citaat:
je leest niet erg goed zeg
ik heb mijn eigen berichtje aangepast
niet dat ik eerder heb gescherven

en de paarden zijn
van het depo naar haar adres in de harbrinkhoek gebracht
en toen door dapfne met de proffessor naar duitsland gebracht

Dan heb je zelf niet goed gelezen.
Die mevrouw en die Professor, hebben die paarden niet getransporteerd.
Lees maar eens op Zinloosgeweld tegen dieren daar staat het duidelijk, waar de paarden naar toe moesten.
Maar dat is allemaal moeilijk, dat persoonlijke weg te laten, en nuchter erover te lezen.
In het welzijn van de paarden (dieren) want daar schrijven jullie het minste over.

Het is meer een jacht geworden op een persoon of personen, inplaats eens te lezen, wat een mijnheer ten Napel bedoeld te zeggen op zijn website.

Het gaat om de DIEREN.

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:25

En "Netje" om er eens een punt achter te zetten, wie ik ben???????

Dat vind ik niet belangrijk, het gaat erom dat al jaren voor dieren vecht.

Want dieren kunnen niet praten (wel laten zien wat ze niet en wel willen, en wat ze voelen), maar de mensen wel.

En wij, moeten juist in een wereld die enorm ego is, het juist voor de dieren opnemen.
Wij diegene die de verantwoording hebben.
En moeten erover zorgen, dat wij niet gevoelloos worden, en zeker niet tegenover onze Dieren.

Want mensen kunnen beesten worden, dieren blijven dieren.

En ik behoor tot diegene die er altijd voor blijft vechten, dat de dieren ook niet door zg organisatie´s, of regeringen, als tegenstanden behandeld worden.

En als een mens een Dier zo behandeld, zo als op de foto´s, en dat in opdracht van een organisatie als de LID, wie kan nog deze dieren beschermen??????????

Dat zijn die, die niet alle dingen geloven wat er geschreven wordt, en niet bang zijn om kritiek te geven, ook aan ons zelf.

Kritiekloos zijn, is het ergste wat men kan zijn, wanneer men met dieren te maken heeft.

Waarom waarom, geloven wij mensen niet die de paarden weer teruggaven?????????
Waarom, dat was niet één persoon, dat waren er meerdere, vergeet dat niet.
Dit kan men nalezen.

Heb alles gelezen, en objektief, omdat ik persoonlijk niets met deze personen heb.
Ken alleen de organisaties, en sommige van hun mensen.

Weet niet waar Depot´s zijn, zou er wel eens graag een kijkje willen nemen.

Vind dat Schutstal idee, van de Stichting Zinloosgeweld tegen Dieren, een heel goed idee.
Beter als wat wij nu hebben, is denk ik beter omdat je dan minder mensen hebt, die er beter van willen worden.

En denk toch aan de dieren, of het nu konijnen, paarden, ezels of wat dan ook zijn, wij mensen hebben in de natuur al zoveel kapot gemaakt, en denken nog steeds door ons ego denken dat wij de opper dieren zijn.
Daar kunnen de meesten trouwens niet mee omgaan.

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 00:37

Pffffftttt: Get a life !!!!

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:11

Zo, de nepduitse meld zich ook even.... :D (Reden van vertrek uit NL is natuurlijk altijd per PB op te vragen :P )

Annemiek, sommige dingen zijn moeilijk te bewijzen en wie zegt dat Zinloos geweld de waarheid spreek? En lees eens een beetje beter die stukken door, dan zie je wat er werkelijk met de paarden aan de hand was. Houd jij mensen de hand boven het hoofd waar meerdere malen paarden in beslag zijn genomen? Is dat dierenliefde? Vind trouwens dat je behoorlijk veel hints geeft dat je erg dicht in de buurt van 2 personen zit. Maar dat vechten we toch niet op internet uit... :+

Zou je graag alle bewijzen toesturen in een mail, maar de kans dat bepaalde mensen dan te weten komen wat er staat te gebeuren is dan groot. En die verrassing wil ik hun graag nog even laten beleven. :D

En ik blijf gewoon verder gaan met het schrijven van WAARHEDEN op internet. En als het geruchten betreft, zet ik dat er duidellijk bij...

Wil trouwens weleens weten waarom je trouwens alleen in dit topic reageerd? Heeft Bokt niet meer interessante thema`s :D

henktennapel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:30

Wij baseren ons slechts op feiten.

Er zijn meerdere instellingen die aan het onderzoeken zijn of er niet strafrechtelijk opgetreden kan worden tegen dienst regelingen en de opslaghouder. Dienst regelingen en de opslaghouder blijven volharden dat de paarden geen verwondingen hadden toen zij uit de trailer waren gehaald.

Binnenkort komen wij met enkele onthullingen.

Mochten er nog vragen zijn naar aanleiding van de feiten waar wij ons op baseren dan hoor ik het graag, waar mogelijk zal ik antwoord geven.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 13:36

Ik ben erg benieuwd naar de onthullingen.. :D

annelies2468

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 15:48

Er zal altijd wel iets wel of niet kloppen en er zal altijd wel iets verkeerd gaan of kunnen gaan. Bij welke instantie dan ook. Hoe triest dit ook is. En op welke opvang adres dan ook er kan gewoon wat gebeuren. Maar ik geloof echt niet dat de dieren zijn mishandeld of niet goed verzorgd zijn op de opvangadressen. Er gaat zo veel niet goed met transport van dieren. Kijk eens naar de varkens en koeien.

Ik ben een voorstander om net zo als in Amerika en Engeland te werk gaan. Om bij mensen binnen te vallen en de mensen op te sluiten als deze de dieren mishandelen.
En dat men bevoegd is om achter alle gesloten deuren en ramen te kijken om dierenleed op te sporen.

Maar wat een gedram over wat wat staat Annemieke 19. En over wat voor een bewijs. Wij weten hier allemaal wel wie hier het beest is.

Het bewijst helemaal niets, alleen dat er wat met de paarden is gebeurd. De foto's geven niet genoeg informatie. En het kan zelf zo zijn dat het niet eens om de paarden gaat die door de LID in beslag genomen waren. Ook zijn er verder geen bewijzen wanneer en waar deze foto's zijn gemaakt. Alleen door 2 personen waar er sterk vraagtekens zijn. De mensen van deze paarden kunnen de paarden zelf wel ingeladen hebben en als een gek door de wei gereden hebben. Het is totaal geen bewijs dat dit door de LID is gedaan of welke instantie dan ook is gebeurd.

joury15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:18

voor zo ver ik weet
zijn de paarden door lid naar het oude adres van dapfne gebracht
daar zijn ze overgeladen en door dapfne zelf naar duitsland gereden
want volgens mij gaat de lid echt niet paarden die ze in nederland in beslag nemen
niet naar duitsland brengen
lollig straks gaat ze naar amerika ja tuurlijk brengen ze daar ook naar toe lollig hoor
nee door dapfne zelf zijn zijn ze vervoerd
en wat ik wel weet als de paarden er zo erg aan toe waren
dan had zei ze toch niet naar duitsland vervoerd
dan haal je er toch ditekt de dokter er bij dan zorg je dat de vervoerder er bij is en dan foto,s maken
en er zijn paarden weg
waar ze die heeft gelaten weet niemand
ook de lid niet
maar goed we wachten af hoe alles afloopt
groetjes joury15

henktennapel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:19

wij hebben die bewijzen wel, de dieren zijn daar afgeleverd door de opslaghouder, deze heeft dat zelf ook aangegeven. Er is extra betaald om de paarden naar Duitsland te brengen.
Ik denk dat het nu heel belangrijk dat de paarden die er nu nog staan een goed en gezond leven hebben.

joury15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:40

je bedoelt in duitsland bij dapfne???
ikm hoop het in godsnaam niet hoor
dan hebben ze echt geen leven
ik hoop het echt niet
dat zou echt te gek voor woorden zijn hoor
ik hoop dat je bedoelt dat er nog paarden ergens anders staan
moet er echt niet aan denken hoor
die arme stumpers

henktennapel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 22:19

zoals ik al aangegeven heb staan ze in duitsland.

annemieke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 22:39

frisiangirl schreef:
Zo, de nepduitse meld zich ook even.... :D (Reden van vertrek uit NL is natuurlijk altijd per PB op te vragen :P )

Annemiek, sommige dingen zijn moeilijk te bewijzen en wie zegt dat Zinloos geweld de waarheid spreek? En lees eens een beetje beter die stukken door, dan zie je wat er werkelijk met de paarden aan de hand was. Houd jij mensen de hand boven het hoofd waar meerdere malen paarden in beslag zijn genomen? Is dat dierenliefde? Vind trouwens dat je behoorlijk veel hints geeft dat je erg dicht in de buurt van 2 personen zit. Maar dat vechten we toch niet op internet uit... :+

Zou je graag alle bewijzen toesturen in een mail, maar de kans dat bepaalde mensen dan te weten komen wat er staat te gebeuren is dan groot. En die verrassing wil ik hun graag nog even laten beleven. :D

En ik blijf gewoon verder gaan met het schrijven van WAARHEDEN op internet. En als het geruchten betreft, zet ik dat er duidellijk bij...

Wil trouwens weleens weten waarom je trouwens alleen in dit topic reageerd? Heeft Bokt niet meer interessante thema`s :D

Zelf hou ik niemand de handen boven het hoofd, maar ik heb de stukken gelezen, en je kunt wel hierover door drammen, maar het is een feit, dat een vakdierarts de paarden wel gezond en goed genoeg vond om ze terug te plaatsen.

Bokt heeft ook interessante thema´s, zoals met dat paard bij die hoefsmid......

Maar ik heb joury15 al een PB gestuurd, misschien geeft dat een beetje duidelijkheid?

En Stichting zinloosgeweld tegen dieren, heeft alleen feiten geopenbaard, en als je die leest, is het duidelijk dat de LID de paardenheeft vervoerd.

En wat daarvoor gebeurd is daar gaat het hier niet over.

En ze zullen gerust wel bewijzen hebben.

Maar ik heb jouw al eens eerder gevraagd:

Was jij bij het opladen van de dieren?
Was jij bij het afladen van de dieren?
Waarom weet jij waar de paarden stonden, jij zelf schrijft, dat mag niemand weten?

En dat ik dicht bij die twee personen sta, is weer zo´n veronderstelling, die niets met het geheel te doen heeft, en waar ik ook geen waarde aan hecht.

Mij gaat het erom, dat paarden verwond zijn geraakt op een transport van de LID.
En waarom dit gebeurd is, en waarom dit ontkent wordt.

En als jullie niet eens weten welke paarden inbeslag genomen zijn, en mensen zeggen haar te kennen en de paarden ook, dan begrijp ik niet dat ze de paarden op de foto´s niet herkennen??

Dat is wat ik zo raar vind, dat steeds maar dingen rondstrooien, als bv zijn die foto´s wel van die paarden?
Tja en dan heb ik ergens gelezen ze heeft zelf die verwondingen toegebracht??
Mensen een hoef halveren???????????????????

Denk toch allemaal toch eens na??????????

Dit helpt allemaal niet, het helpt zeker de paarden niet.

Kan trouwens iemand vertellen buiten Henk ten Napel, wanneer die paarden dan terug gebracht zijn???
Dat is mij een beetje ontgaan.

Dan frisiangirl, dat vechten we toch niet op het internet uit???????
Wat doe jij dan steeds, elke keer weer??????????
Ik wil ook geen gevecht van welles of nietes, zou graag de achtergronden willen weten van dit transport, waarom dit gebeurd is met de paarden, en waarom de LID dit kon gebeuren???