Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
scoopje schreef:T is een schande dat die eigenaren proberen om geld van de DA los te^peuteren. De DA heeft dat paard toch geen gat in zn staart bezorgd?
Hoe komt een paard aan een wonde rondom de staartwortel, helemaal rond? Dat is een te strak aangespannen staartbandage. Kan bijna niks anders geweest zijn.
Als je eerst je paard zo'n vreselijke wond bezorgt en daarna de schuld bij een ander legt en geld gaat eisen... moet je toch wel lef voor hebben. Jammer dat zulke mensen daar mee weg komen.
LinZZZZ schreef:Ik heb de uitzending zelf nog niet gezien maar het is natuurlijk wel erg makkelijk om te zeggen dat ze eigenaresse te lang heeft gewacht met het bellen van een andere arts.
Dat is eerlijk gezegd niet het eerste wat er in me op zou komen.
Je vertrouwt je eigen arts. En daar heeft ze haar bezorgheid uitgesproken. Ik heb geen ervaring in open en ontstoken staarten dus je gaat er van uit dat wat je doet en wat de arts zegt, de beste manier is. De arts is hier de enige schuldige.
Province schreef:Ik vind dat de eigenaren gewoon erg nalatig zijn geweest in dit verhaal. De dierenarts ook, maar zoals bovenstaand al word gemeld, Vrijdag gescheurd, en Maandag pas gebeld?
Zelf de staart niet optillen omdat het niet mocht van het paard? Dan maar het voorbeen op laten tillen, en tóch kijken.
Feit dat de dierenarts nu niet meer vindbaar is, zegt toch ook wel wat?
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar mensen horen gewoon naar erkende dierenartsen te gaan!
Province schreef:Ik vind dat de eigenaren gewoon erg nalatig zijn geweest in dit verhaal. De dierenarts ook, maar zoals bovenstaand al word gemeld, Vrijdag gescheurd, en Maandag pas gebeld?
Zelf de staart niet optillen omdat het niet mocht van het paard? Dan maar het voorbeen op laten tillen, en tóch kijken.
Feit dat de dierenarts nu niet meer vindbaar is, zegt toch ook wel wat?
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar mensen horen gewoon naar erkende dierenartsen te gaan!