Ook ik was erg onder de indruk van de rust en het vertrouwen die de paarden uitstraalden. Kennelijk heeft het eeuwenlang fokken op karakter hier z'n vruchten afgeworpen.
Kuggur
Geplaatst: 06-02-09 23:35
mysa schreef:
Woon jij daar in het NO?
Yep, helemaal aan de andere kant van IJsland, je kunt eigenlijk niet verder van Reykjavik af wonen (zonder het eiland te verlaten ).
janouk
Geplaatst: 07-02-09 07:23
Kuggur schreef:
Ik ga tóch naar het ijstölttoernooi in Egillstaðir binnenkort... Geen zorgen het vriest hier in het Noordoosten al weken, veel kouder dan bij die watjes in Reykjavík....
Off topic je woont daar echt prachtig. Ik vond het daar zo mooi!
Dat de paarden rustig blijven vind ik een typische reactie, heb dat al zoooo vaak gezien bij paarden die in een gracht landen of zich vastrollen.
la_i_la
Geplaatst: 03-03-09 16:39
In het andere topic had iemand gezegd dat die mensen gek zijn dat ze aan de bitten lopen te trekken. Maar als ze dat niet doen dan verzuipen die beesten! Ze zegt ook wel zo makkelijk laat iemand een halstertje uit de trailer halen, maar op dat moment denk je daar echt niet aan hoor! Het enige was je wilt is dat je paard niet verdinkt. En ook al haal je een halster kan je nooit het hoofdstel af doen want dan komen ze alsnog met hun neus in het water en verdrinken ze alsnog. Zo dat wou ik even kwijt:)