Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Angeliek schreef:Ik was ook erg tevreden. Hij was voor de eerste keer mee op wedstrijd.
Hij was kijkerig maar wel braaf, en liet zich goed zien. (Alleen volgens mij zat ik als soort van springruiter omdat ie best vlug werd..)
Had 72 punten en nog prijs. (16e ofzo?)

Vanillia schreef:Heb voornamelijk bij het inrijden gefotografeerd en binnen van nr. 37 tot ong. 49, maar kan me niet herinneren dat jij daarbij zat. Daarna werd het donkerder en kreeg ik ze niet meer scherp, heb nog wel wat leuke foto's liggen van jou en Arrow, Maud, maar heb ze nog niet uitgezocht
Stond volgens mij trouwens naast jou vanochtend Angeliek, dacht je te herkennen van mn Hyves
Vanillia schreef:Heb voornamelijk bij het inrijden gefotografeerd en binnen van nr. 37 tot ong. 49, maar kan me niet herinneren dat jij daarbij zat. Daarna werd het donkerder en kreeg ik ze niet meer scherp, heb nog wel wat leuke foto's liggen van jou en Arrow, Maud, maar heb ze nog niet uitgezocht
Stond volgens mij trouwens naast jou vanochtend Angeliek, dacht je te herkennen van mn Hyves
?? Reed mee in de les en zat tussen de nummers 42 en 43 in....
rockey schreef:hoe vond jij de les denise? wat van op gestoken?