Vrouwen verkiezen paard boven partner

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:13

de paarden zijn afhankelijk van jou, een vriend niet.. paarden laten je niet kiezen tussen je vriend of het paard.. dus zou ik moeten kiezen dan zou ik voor mijn pony kiezen omdat ik van hem niet hoef te kiezen, en omdat het toch niets wordt als hij een hekel aan paarden heeft :+

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:14

Geweldig stukje!
Mijn paarden gaan ook voor alles! :D

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:16

Als ik voor de keus gezet wordt vent eruit of paard/katten eruit dan is voor mij de keus niet moeilijk hoeveel ik ook van hem hou.

Nu wordt ik gelukkig niet voor deze keus gezet.... want hij weet wat mijn beesten voor mij betekenen...

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:28

Tadaa! Het bewijs is geleverd voor de volgende stelling:

Vrouwen zoeken een prins op het witte paard!
(en wie mag er blijven ;) ;) )

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:31

mariettek schreef:

Je moet natuurlijk wel open blijven voor meerdere opties he, en je niet alleen blind staren op een prins met een wit paard!

Een bruin paard of een zwart paard of een bonte moet ook goed zijn :+ ;)

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:35

[***] schreef:
Vreemd, dan ben ik zeker de enige die mijn paarden als paarden ziet en niet als poppen of liefdespartners.

Nee hoor, ik zie ze ook niet zo. :n

Ik weet wel dat wanneer ik ooit zou gaan samenwonen of wat dan ook ik waarschijnlijk een paard niet eens kan betalen.
Hoeveel ik ook van ze hou, ze gaan niet voor. Wat niet wil zeggen dat wanneer ik een vriend heb die me vrijwel direct voor een dergelijke keuze stel voor hem kies, wat wel wil zeggen dat wanneer het echt sirieus is op gebied van samenwonen etc ik wel voor hem kies, imo vrij logisch, een paard kost handen vol geld en wanneer je samenwoont deel je het geld toch? Daarbij is op je eigen wonen zo duur dat ik het niet eens kan betalen naar alle waarschijnlijkheid. }:0
Wanneer je, je geluk van je paard af laat hangen zit er ergens iets niet helemaal juist.

Over die laatste zin, dit is niet alleen bij paarden, honden etc net zo goed evenals gehandicapten en kinderen. :j

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:37

Mijn paarden staan echt niet op nummer 1 hoor... Wanneer ik echt een vriend krijg waar ik heel serieus mee ben.. (en daar bedoel ik mee; samenwonen/trouwen) dan staat mijn vriend, na verloop van tijd, toch echt op 1.. Niet direct, omdat je niet meteen weet hoe serieus het is.. Maar als we gaan praten over samenwonen/trouwen wel! Met je paarden kan je nooit een sterkere band opbouwen als met je vriend/man.. dat is niet te vergelijken. (als je relatie goed is ten minste) En verder kun je wel zeggen.. je paarden zijn afhankelijk van jou, je vriend niet.. Klopt wel.. Maar je kunt het niet vergelijken.. Je hebt (als het goed zit) een toekomst met je vriend.. en niet met je paarden!

Verder ben ik t eens met Milou ;)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:41

Alhoewel ik de vergelijking poppen/paarden vaker gehoord heb vind ik het ook behoorlijk denigerend.

Met mijn vriend wil ik oud worden. Groot verschil je partner of je paard. Nou zou hij me niet zomaar voor die keus stellen, maar ik zou mn 14 jarige relatie niet laten gaan voor mijn paard. Ik zou wel de ogen uit mn kop janken, is mn meisje. Krijg het er nu al warm van :o

Ik weet niet meer wie de bokster was met de tekening gemaakt door vriend. Maar ik vind het briljant! ;)

stoffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:43

Gelukkig zijn ze bij ons in het oosten wat nuchterde "het is gelukkig in het achterhuis en niet in het voorhuis" wordt vaak gezegt als er in de stal iets niet goed is.
Een dier boven een mens plaatsen wat een onzin.
Jullie hebben zeker de echte liefde nog niet gevonden.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:46

pff he he zie ik ben nie gek !
martijn verklaart me altijd voor gek alles draait om de beesten ....mijn antwoord uhhh ja ....
en sparkje is mij heilig daar komt niets of niemand aan of tussen ...

maar om het een overgang op poppen te noemen nope daar heb ik naar mijn weten nooit mee gespeeld

kijk net je partner deel je zoveel liefde relatie financieen enz .

bij je paard ontspan je en heb je plezier , je kan alles vertellen het is je maatje ..

bezelbub

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:51

stoffel schreef:
Gelukkig zijn ze bij ons in het oosten wat nuchterde "het is gelukkig in het achterhuis en niet in het voorhuis" wordt vaak gezegt als er in de stal iets niet goed is.
Een dier boven een mens plaatsen wat een onzin.
Jullie hebben zeker de echte liefde nog niet gevonden.

Jawel hoor staat hier bij mij op stal :D
Enne voel me prima zonder vriend of man, ik ben gelukkig zo een vriend is leuk maar moet een aanvulling wezen en geen probleem.
Geloof me zonder vriend kun je ook gelukkig zijn, waarom niet?

Arra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 18:55

En daarom heb ik nu ook geen vriend ,ik hou gewoon meer van paarden :D :D

bezelbub

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:01

Weet je !!! Alsof je alleen maar gelukkig kunt zijn wanneer je een vriend krijgt, of man of vriendin.
Ik ben veeleisend, ik werk keihard, studeer en kan mezelf goed redden, als ik bij vriendinnen kijk, soms worden ze als hond behandeld of erger, nou laat mijn beurt maar voorbij gaan, nergens staat geschreven dat je een vriend MOET hebben.
Waarom mag ik alleen niet gelukkig zijn?
Een vriend is leuk maar, (dankjewel pappa) mijn vader heeft me geleerd, eerst zelf iets van je leven maken, als dan iemand voorbij komt die de moeite waard is oke maar hij moet je nemen zoals je bent, en dat is mijn levensmotto en tot nu toe gaat het prima.
Ik speel niet met poppen, die vergelijking maken is kwetsend en onnodig, doe wat je denkt dat goed is maar laat andere in hun waarden.
Ik heb geen man nodig om gelukkig te zijn, gelukkig niet zeg, als hij komt prima maar hij zal me moeten nemen zoals ik ben.
Ware liefde?
Verliefdheid gaat over, daarvoor komt houden van en respect, iemand die mij dwingt te kiezen, heeft geen respect voor mij en kan beter gaan, oftewel zoals mijn opa zegt : niet een hand vol maar een land vol.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:02

JA HELEMAAL MEE EENS BEZELBUB EN DNIEZ, SLUIT ME AAN BIJ JULLIE :D

DOMME VRAAG, heel dom,.. kies toch echt voor mn paard,...
en wie zet je nou voor zo'n keuze?
het is een dier,.. een dier dat compleet afhankelijk van je is,..
die gaat altijd voor,... daar ben je toch niet jaloers op :+
iemand die echt van je houdt, stelt je niet voor zo'n keuze lijkt me,.. nergens voor nodig,..

doe mij maar een paard ;)

Rascha

Woonplaats: Equi-N-icE, hèt koelprodukt voor paarden en hun benen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:04

Ik hoef gewoon niet te kiezen!!
Mijn man is ook druk met mijn paard....
Soms denk ik dat mijn paard keuze heeft, mijn man of ik....

Ach ik ben niet voor jan dinges met juist mijn man getrouwd!!

Rascha

sorry dubbele post
Laatst bijgewerkt door Rascha op 27-01-09 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Qizz

bezelbub schreef:
Weet je !!! Alsof je alleen maar gelukkig kunt zijn wanneer je een vriend krijgt, of man of vriendin.
Ik ben veeleisend, ik werk keihard, studeer en kan mezelf goed redden, als ik bij vriendinnen kijk, soms worden ze als hond behandeld of erger, nou laat mijn beurt maar voorbij gaan, nergens staat geschreven dat je een vriend MOET hebben.
Een vriend is leuk maar, (dankjewel pappa) mijn vader heeft me geleerd, eerst zelf iets van je leven maken, als dan iemand voorbij komt die de moeite waard is oke maar hij moet je nemen zoals je bent, en dat is mijn levensmotto en tot nu toe gaat het prima.
Ik speel niet met poppen, die vergelijking maken is kwetsend en onnodig, doe wat je denkt dat goed is maar laat andere in hun waarden.
Ik heb geen man nodig om gelukkig te zijn, gelukkig niet zeg, als hij komt prima maar hij zal me moeten nemen zoals ik ben.
Ware liefde?
Verliefdheid gaat over, daarvoor komt houden van en respect, iemand die mij dwingt te kiezen, heeft geen respect voor mij en kan beter gaan, oftewel zoals mijn opa zegt : niet een hand vol maar een land vol.

slimme vader,..
klinkt als mijn vader,... (alleen leeft hij helaas niet meer),..
maar ik onthou zijn woorden ook,..
je kunt best gelukkig zijn zonder vriend,... komt er vanzelf wel een keer 1 langs,.. en als je inderdaad de ellende om je heen ziet ben je misschien nog wel gelukkiger zonder vriend en MET paard :-) je krijgt er een stuk meer van terug

Uiteraard kun je geluk hebben en beide hebben: leuke man en leuk paard, dat is natuurlijk helemaal super 8-)
Laatst bijgewerkt door Qizz op 27-01-09 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Qizz

Re: Vrouwen verkiezen paard boven partner

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:05

ik wacht ook op een paardeman :-)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:06

Maar is er toch ook niemand die zegt dat je zonder vriend niet gelukkig kan zijn?

Rascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:07

Juventus, ik zou een dierenarts nemen, of een hoefsmid....
Een waar je wat (extra) aan hebt in elk geval, hihihihi :9 :D
Maar goed, paardjes leuk vinden is al heel fijn...

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:10

net als discussies op het werk,..

ouders nemen voor een poep en een scheet :D vrij voor hun kind als ze wat hebben en dat is allemaal oke, maar als je paard koliek (of wat anders ernstigs) heeft mag jij opeens niet vrij om naar de kliniek te gaan |( ...

in die gevallen zouden ze me maar moeten ontslaan,.. ik zou dan direct naar mn paard gaan... (is toch ook een soort van "kind" ....
afhankelijk van zijn baasje)

het "moedergevoel" zal dat wel zijn hahahah :D :+

ja een dierenarts scheelt enorm in je kosten haha

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:24

mariettek schreef:

Ik heb de stelling voor mezelf iets aangepast,..
heb nl een paard dat Prins heet :D
En hij is zwart,...

of: Prins gezocht, ruiter geen bezwaar hahhaa

Skingraphx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:27

Ik behoor toch echt tot de 10% die haar man (en gezin) boven haar paard verkiest. Gelukkig heb ik de luxe dat mijn man weet wat paarden voor mij betekenen (hij heeft mij ook een periode paardloos meegemaakt en was blij dat er weer een paard op stal stond). Daarbij zou hij mij nooit voor het blok zetten maar als het erop aankomt weet ik zeker dat mijn keuze makkelijk zou zijn.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:37

Ja Halo hee!! Zeg modje..hier graag een slotje..zit ik mijn man het tegeovergestelde voor te houden komen ze met zo'n onderzoek op de proppen :roll:

:D

Nee het is maar hoe je het stelt. Kijk mijn man en kinderen gaan voor alles en iedereen..ook voor mijn paard.
Alleen mijn man heeft voor mij gekozen met mijn paarden gedoe...en zal dat hele circus erbij moeten nemen. Hij wist waar hij aan begon. (Hij heeft net een paard voor me gekocht dus ik DURF niet eens te klagen.)

Wat wij dames wel moeten begrijpen is dat onze hobby, nog meer als je een eigen paard hebt EN kinderen, een enorme wissel trekt op de vrije tijd die je samen hebt. Daar mag je best wel respect voor hebben dat hij dat allemaal er maar bij neemt.

Nee ik wil niet zonder paard leven. En ik zal veel tijd aan haar moeten besteden(verzorging, beweging etc)...in die zin gaat een paard voor veel zaken. Maar als de nood aan de man is...dan gaat het paard toch echt de deur uit...

Maar mijn man zal mij nooit voor de keuze stellen tenzij het niet anders kan.....

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:40

bezelbub schreef:

Geluk is als het goed is van niemand of iets afhankelijk behalve van jezelf. :)