Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mariettek schreef:Tadaa! Het bewijs is geleverd voor de volgende stelling:
Vrouwen zoeken een prins op het witte paard!
(en wie mag er blijven![]()
)
[***] schreef:Vreemd, dan ben ik zeker de enige die mijn paarden als paarden ziet en niet als poppen of liefdespartners.
stoffel schreef:Gelukkig zijn ze bij ons in het oosten wat nuchterde "het is gelukkig in het achterhuis en niet in het voorhuis" wordt vaak gezegt als er in de stal iets niet goed is.
Een dier boven een mens plaatsen wat een onzin.
Jullie hebben zeker de echte liefde nog niet gevonden.
bezelbub schreef:Weet je !!! Alsof je alleen maar gelukkig kunt zijn wanneer je een vriend krijgt, of man of vriendin.
Ik ben veeleisend, ik werk keihard, studeer en kan mezelf goed redden, als ik bij vriendinnen kijk, soms worden ze als hond behandeld of erger, nou laat mijn beurt maar voorbij gaan, nergens staat geschreven dat je een vriend MOET hebben.
Waarom mag ik alleen niet gelukkig zijn?
Een vriend is leuk maar, (dankjewel pappa) mijn vader heeft me geleerd, eerst zelf iets van je leven maken, als dan iemand voorbij komt die de moeite waard is oke maar hij moet je nemen zoals je bent, en dat is mijn levensmotto en tot nu toe gaat het prima.
Ik speel niet met poppen, die vergelijking maken is kwetsend en onnodig, doe wat je denkt dat goed is maar laat andere in hun waarden.
Ik heb geen man nodig om gelukkig te zijn, gelukkig niet zeg, als hij komt prima maar hij zal me moeten nemen zoals ik ben.
Ware liefde?
Verliefdheid gaat over, daarvoor komt houden van en respect, iemand die mij dwingt te kiezen, heeft geen respect voor mij en kan beter gaan, oftewel zoals mijn opa zegt : niet een hand vol maar een land vol.
bezelbub schreef:Weet je !!! Alsof je alleen maar gelukkig kunt zijn wanneer je een vriend krijgt, of man of vriendin.
Waarom mag ik alleen niet gelukkig zijn?
Ik heb geen man nodig om gelukkig te zijn, gelukkig niet zeg, als hij komt prima maar hij zal me moeten nemen zoals ik ben.