LindyH schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat Cassidy precies zo'n zelfde demonstratie zou kunnen geven als Anky gedaan heeft, als ze ook zo'n paard van Rieky ter beschikking zou hebben. Er dat geldt wel voor meer mensen hier, dus commentaar mag best.
En ik kan ook wel een ZZl proef rijden met een paard die mij kant-en-klaar aangeleverd wordt maar daar gaat het nu niet om.
Toch??
Als een minder bekende dressuurruiter maar wel iemand met kwaliteiten, western gaat rijden dan hoor je hier niemand over. Als Anky dat gaat doen dan is het meteen wereldnieuws. Mooie gratis reclame voor deze tak van paardensport.
Net als dat Leontien van Moorsel, na haar carriere, allochtone vrouwen fietsen leert. Je hoort niemand over Truus van het buurthuis die dat ook doet..
Ik zou blij zijn met zo'n geweldig paard. Het lijkt net of Anky helemaal niets hoeft te doen en dat is toch ook de bedoeling? Het lijkt me voor het paard wel erg fijn dat er iemand met een dergelijk gevoel van paarden op haar ruggetje zit en dat het nu Anky is. Het zij zo..
Cassidy zou ik ook wel willen zien hoor
Ik dacht namelijk ook altijd dat westernrijden alleen maar iets met cowboys te maken had. Nu denk ik dat ik het wel anders weet.
Persoonlijk had ik het ook leuker gevonden als er meer van de clinic zelf uitgezonden was geweest maar dat vonden de heren van de NOS blijkbaar niet interessant genoeg.