Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Goh wat een typische hollandse reacties hier.
In Nederland mag je niet boven het maaiveld uitkomen, dan word je meteen door de grote massa (mensen die nooit anders durven te zijn, hun kop niet durven uit te steken, elkaar napraten en bovendien nog jaloers zijn op alles en iedereen) met de grond gelijk gemaakt.
Dat blijkt hier ook maar weer eens.
Het stukje is trouwens sarcastisch bedoelt.
kazary schreef:Titelverdediger of niet. iedereen stopt er tijd in, iedereen zijn paard kost het energie. Ik zie het verschil niet tussen Anky en andere. Titelverdediger of niet.
Citaat:lichtte Janssen de problematiek toe. Licht dreigend vervolgend: „Als ze haar in Las Vegas niet laten starten dan gaan we niet.
WildChild schreef:Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik wil even de bron van dit artikel onderstrepen. Dit stuk komt uit de Telegraaf, een krant die erom bekend staat om uitspraken of houdingen wat aan te dikken. Ik denk dat het allemaal wel meevalt, ik lees liever een bericht wat Anky zelf heeft geschreven. Ze is daarin altijd erg eerlijk en is ook nog eens een goede schrijfster. Zonder zo'n bericht zou ik dit artikel met een korreltje zout nemen.
WildChild schreef:Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik wil even de bron van dit artikel onderstrepen. Dit stuk komt uit de Telegraaf, een krant die erom bekend staat om uitspraken of houdingen wat aan te dikken. Ik denk dat het allemaal wel meevalt, ik lees liever een bericht wat Anky zelf heeft geschreven. Ze is daarin altijd erg eerlijk en is ook nog eens een goede schrijfster. Zonder zo'n bericht zou ik dit artikel met een korreltje zout nemen.
pharagirlke schreef:hilden ik krijg meer en meer het idee dat je gewoon haar niet moet en alles zoekt om haar de grond in te stampen.Kan dat?
Want ook hier weer is het sjef die stom doet.Niet Anky.
moonfish13 schreef:WildChild schreef:Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik wil even de bron van dit artikel onderstrepen. Dit stuk komt uit de Telegraaf, een krant die erom bekend staat om uitspraken of houdingen wat aan te dikken. Ik denk dat het allemaal wel meevalt, ik lees liever een bericht wat Anky zelf heeft geschreven. Ze is daarin altijd erg eerlijk en is ook nog eens een goede schrijfster. Zonder zo'n bericht zou ik dit artikel met een korreltje zout nemen.
Ik denk dat je hier een heel groot punt mee hebt!
Als ik haar eigen stukken lees van de site vind ik haar juist heel nuchter.
Volgens mij is dat over sjef meer sarcastisch.
Die 2 passen daarom juist zo goed bij elkaar denk ik, als sjef een type heeft die vrolijk met hem mee kletst dan gaat het niet goed geloof ik.
Iemand die het allemaal nuchter bekijkt en zo nu en dan eens tegengas geeft heeft Sjef wel nodig.
Aan de andere kant is het wel zo, ze geeft het toe, ze is eerlijk en dat kan men blijkbaar niet zo goed hebben.
Anky zal het nooit goed kunnen doen voor iedereen, dat weet ze zelf ook alleen maakt ze zich er niet meer druk om.
zipje71 schreef:Citaat:
Ik ben het hier helemaal mee eens. Sowieso vind ik de telegraaf een roddelblad in krantformaat. "Nooit maar 1 woord uit die krant geloven voordat je het zelf hebt nagevraagd" zei mijn docent Nederlands altijd.
Om terug te komen op Anky, ik vind het heel goed dat ze Salinero op rust heeft gezet. Ik zou het ook een goede regel van een wedstrijd vinden als de titelverdedigster sowieso zou mogen starten, dat lijkt me erg belangrijk. Voor de rest vind ik dat mensen hier niet zo los op moeten gaan, volgens mij zijn Anky en Sjef allebei hele aardige en nuchtere Hollanders die door hun sarcasme door sommige kranten nog weleens gebruikt worden om te stoken.
en voor welke krant schrijft anky ook al weer haar columns........