Anky van Grunsven moet met wildcard naar finale in Las Vegas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

asjemenou

Re: Anky van Grunsven moet met wildcard naar finale in Las Vegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:00

Dat is een vergelijkigng die niet opgaat. Niet heel de top 10 is titelverdediger.
Als titelverdediger heb je nu eenmaal het voordeel dat je geen punten bij elkaar hoeft te rijden.

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:02

Titelverdediger of niet. iedereen stopt er tijd in, iedereen zijn paard kost het energie. Ik zie het verschil niet tussen Anky en andere. Titelverdediger of niet.

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:23

Goh wat een typische hollandse reacties hier.
In Nederland mag je niet boven het maaiveld uitkomen, dan word je meteen door de grote massa (mensen die nooit anders durven te zijn, hun kop niet durven uit te steken, elkaar napraten en bovendien nog jaloers zijn op alles en iedereen) met de grond gelijk gemaakt.
Dat blijkt hier ook maar weer eens.
Het stukje is trouwens sarcastisch bedoelt.

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:28

Citaat:
Goh wat een typische hollandse reacties hier.
In Nederland mag je niet boven het maaiveld uitkomen, dan word je meteen door de grote massa (mensen die nooit anders durven te zijn, hun kop niet durven uit te steken, elkaar napraten en bovendien nog jaloers zijn op alles en iedereen) met de grond gelijk gemaakt.
Dat blijkt hier ook maar weer eens.
Het stukje is trouwens sarcastisch bedoelt.

Zo te horen ken jij iedereen persoonlijk die hier heeft gereageerd en weet jij hoe ze buiten bokt zijn. Knap hoor !
En de journalist ken je ook? Omdat je weet hoe het stukje is bedoeld. Wauw! Wat ken jij veel mensen, druk leven heb je zo te horen.

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:30

Ja zeker, maar wel leuk. Elke minuut genieten!!

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:32

Haha, dat is mooi! Ik zou het zo druk niet willen hebben hoor. Alleen dat op en neer gereis al, nee laat maar.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:40

kazary schreef:
Titelverdediger of niet. iedereen stopt er tijd in, iedereen zijn paard kost het energie. Ik zie het verschil niet tussen Anky en andere. Titelverdediger of niet.

Het verschil is toch duidelijk? Anky is titelverdediger, en de rest niet. Daar hebben ze bij de wereldbeker finale nu eenmaal een uitzonderingpositie voor gemaakt.

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:43

Nee, dat verschil hebben ze niet gemaakt. Ze hebben gezegd dat zij geen punten hoeft te rijden, ze hebben niet gezegd dat ze niet op hoeft te komen dagen. Dat is voor mij wel een verschil. Ook al moest salinero rustig aan doen, dan had ze voor spek en bonen mee kunnen rijden, iets op trainingsnivo vragen en niet eerste willen worden. Dan hadden ze gewoon aan de regels voldaan en was salinero ook niet overvraagt.

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:01

Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik wil even de bron van dit artikel onderstrepen. Dit stuk komt uit de Telegraaf, een krant die erom bekend staat om uitspraken of houdingen wat aan te dikken. Ik denk dat het allemaal wel meevalt, ik lees liever een bericht wat Anky zelf heeft geschreven. Ze is daarin altijd erg eerlijk en is ook nog eens een goede schrijfster. Zonder zo'n bericht zou ik dit artikel met een korreltje zout nemen.

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:34

Citaat:
lichtte Janssen de problematiek toe. Licht dreigend vervolgend: „Als ze haar in Las Vegas niet laten starten dan gaan we niet.

Ja, je veranderd of bent voorstander van andere regels en nu dit. Dan maar een keer lekker niet. Zonder jullie sarcasme krijgen eindelijk de andere spontane ruiters uit Nederland een kans zonder deze gevestigde orde die klaarblijkelijk alleen zichzelf zeer belangrijk vinden. Wat nou teamverband ik ik ik en de rest kan stikke beleid. Bah bah bah en nog eens bah. :r

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:35

WildChild schreef:
Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik wil even de bron van dit artikel onderstrepen. Dit stuk komt uit de Telegraaf, een krant die erom bekend staat om uitspraken of houdingen wat aan te dikken. Ik denk dat het allemaal wel meevalt, ik lees liever een bericht wat Anky zelf heeft geschreven. Ze is daarin altijd erg eerlijk en is ook nog eens een goede schrijfster. Zonder zo'n bericht zou ik dit artikel met een korreltje zout nemen.

Maar tevens vaak arrogant en alleen aan zichzelf denkend. Niet te vergeten dat ze uitkomt voor Nederland en niet voor stal van Grunsven dat is bijzaak.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:44

hilden ik krijg meer en meer het idee dat je gewoon haar niet moet en alles zoekt om haar de grond in te stampen. :+ Kan dat?

Want ook hier weer is het sjef die stom doet. ;) Niet Anky.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:52

Erg tegenstrijdig allemaal...

Regels zijn inderdaad regels, daar ben ik het wel mee eens.

Maar ze is inderdaad ook titelverdedigster. Er is heel lang kritiek geleverd over haar manier van trainen/rijden (rollkur etc) maar als ze haar paard de tijd wil geven om bij tekomen van de OS wordt ze ook afgebrand...

Persoonlijk heb ik er geen mening over. Voor beide punten is wat te vinden naar mijn idee..

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:56

WildChild schreef:

Ik denk dat je hier een heel groot punt mee hebt!
Als ik haar eigen stukken lees van de site vind ik haar juist heel nuchter.
Volgens mij is dat over sjef meer sarcastisch.
Die 2 passen daarom juist zo goed bij elkaar denk ik, als sjef een type heeft die vrolijk met hem mee kletst dan gaat het niet goed geloof ik.
Iemand die het allemaal nuchter bekijkt en zo nu en dan eens tegengas geeft heeft Sjef wel nodig.
Aan de andere kant is het wel zo, ze geeft het toe, ze is eerlijk en dat kan men blijkbaar niet zo goed hebben.
Anky zal het nooit goed kunnen doen voor iedereen, dat weet ze zelf ook alleen maakt ze zich er niet meer druk om.

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:11

pharagirlke schreef:
hilden ik krijg meer en meer het idee dat je gewoon haar niet moet en alles zoekt om haar de grond in te stampen. :+ Kan dat?

Want ook hier weer is het sjef die stom doet. ;) Niet Anky.

Heeft niets met niet moeten te maken. Dit roepen zij zelf over zich af door hun gedrag. Adelinde is nu ook spontaan net zoals Anky dit ooit was maar ook zij kan veranderen wanneer je naast je schoenen/laarzen gaat lopen en ook dan zal ik precies hetzelfde zeggen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:14

Anky is nog steeds spontaan, wat in dit stuk vind je niet spontaan aan anky? (niet sjef he, Anky!)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:19

Bij dit artikel kan ik mij niet aan Anky ergeren, het is Sjef weer die trammalant moet schoppen. Voor de tienzoveelste keer.

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:29

moonfish13 schreef:
WildChild schreef:

Ik denk dat je hier een heel groot punt mee hebt!
Als ik haar eigen stukken lees van de site vind ik haar juist heel nuchter.
Volgens mij is dat over sjef meer sarcastisch.
Die 2 passen daarom juist zo goed bij elkaar denk ik, als sjef een type heeft die vrolijk met hem mee kletst dan gaat het niet goed geloof ik.
Iemand die het allemaal nuchter bekijkt en zo nu en dan eens tegengas geeft heeft Sjef wel nodig.
Aan de andere kant is het wel zo, ze geeft het toe, ze is eerlijk en dat kan men blijkbaar niet zo goed hebben.
Anky zal het nooit goed kunnen doen voor iedereen, dat weet ze zelf ook alleen maakt ze zich er niet meer druk om.

Ik ben het hier helemaal mee eens. Sowieso vind ik de telegraaf een roddelblad in krantformaat. "Nooit maar 1 woord uit die krant geloven voordat je het zelf hebt nagevraagd" zei mijn docent Nederlands altijd.
Om terug te komen op Anky, ik vind het heel goed dat ze Salinero op rust heeft gezet. Ik zou het ook een goede regel van een wedstrijd vinden als de titelverdedigster sowieso zou mogen starten, dat lijkt me erg belangrijk. Voor de rest vind ik dat mensen hier niet zo los op moeten gaan, volgens mij zijn Anky en Sjef allebei hele aardige en nuchtere Hollanders die door hun sarcasme door sommige kranten nog weleens gebruikt worden om te stoken.

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:40

Het maakt mij niet veel uit,maar een toppaard als Salinero , die is na 3-4 maanden toch wel uitgerust !!!!!!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:41

Hij heeft OS gelopen in een rot klimaat. Mag dat ding toch wel even vakantie zeker? Het is niet gelijk onze huis tuin en keukenpaarden die het nederlands kampioenschap als een zware wedstrijd zien he.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 15:47

Altijd leuk om te lezen dat we allemaal op Olymisch nivo rijden en dus weten hoe het management van zo'n paard is....

Anky is ook een mens, en nu niet schrikken hoor, maar een mens maakt nu eenmaal fouten. Niet weer schrikken, zelfs Anky maakt die.

Ik snap niet waarom we allemaal zo hoog van de toren moeten blazen. Ik lees hier bij velen voornamelijk veel afgunst. En bij een enkele die nuchter genoeg zijn om het allemaal te nemen zoals het is.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:12

[/quote]

Ik ben het hier helemaal mee eens. Sowieso vind ik de telegraaf een roddelblad in krantformaat. "Nooit maar 1 woord uit die krant geloven voordat je het zelf hebt nagevraagd" zei mijn docent Nederlands altijd.
Om terug te komen op Anky, ik vind het heel goed dat ze Salinero op rust heeft gezet. Ik zou het ook een goede regel van een wedstrijd vinden als de titelverdedigster sowieso zou mogen starten, dat lijkt me erg belangrijk. Voor de rest vind ik dat mensen hier niet zo los op moeten gaan, volgens mij zijn Anky en Sjef allebei hele aardige en nuchtere Hollanders die door hun sarcasme door sommige kranten nog weleens gebruikt worden om te stoken.[/quote]

en voor welke krant schrijft anky ook al weer haar columns........

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:24

zipje71 schreef:
Citaat:

Om terug te komen op Anky, ik vind het heel goed dat ze Salinero op rust heeft gezet. Ik zou het ook een goede regel van een wedstrijd vinden als de titelverdedigster sowieso zou mogen starten, dat lijkt me erg belangrijk. Voor de rest vind ik dat mensen hier niet zo los op moeten gaan, volgens mij zijn Anky en Sjef allebei hele aardige en nuchtere Hollanders die door hun sarcasme door sommige kranten nog weleens gebruikt worden om te stoken.

en voor welke krant schrijft anky ook al weer haar columns........

Een colum stuur je zelf in, dat is nogal een verschil met een echt krantenartikel (voorzover er 'echte' krantenartikelen in de telegraaf staan).. Het maakt de telegraaf niet minder een roddelblad.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:28

dan nog. Ga er niet vanuit dat ze iets gaan verzinnen over hun eigen columnist, want anky (lees:sjef) kennende, schrijft zij dan echt geen columns meer voor de telegraaf

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:31

misschien zijn anky en sjef wel realistischer als dat stel dramaqueens hier op bokt en hebben ze er schijt aan?