lotteElb schreef:Ja hier ben ik het wel mee eens. Waarshijnlijk is iedere manegehouder uit op winst. Ook die mensen moeten geld verdienen voor de kost.
Hoe groot de boxen precies zijn weet ik niet, maar ik schat 2,5x3mtr. Boxen waar 2 pony's in staan zijn groter op 1 na, maar daar staan ook wel echt 2 inimini pony's in.
Boven de boxen kunnen de paarden neuzen met elkaar. Zijkanten zullen 1,8 mtr hoog zijn, en in de box deur hebben ze allemaal een weefrek waar het hoofd dus naar buiten kan en ze elkaar ook kunnen zien.
En qua zadels, deze passen allemaal. De paarden en pony's hebben allemaal een gelpad, dit niet om het zadel passend te maken, want dat doen ze, maar wel om de 'klappen' van de ruiters op te vangen. Er rijden tenslotte niet allemaal ervaren mensen.
de boxen zijn bij lange na niet 2,5 x 3 meter
omdat de stallen veels te klein zijn blijft de manege al jaren op hetzelfde aantal sterren hangen
als ze de stallen zouden vergroten kunnen ze een extra ster verdienen maar helaas
gelpads zijn niet altijd goed en soms is het beter om geen gelpad te gebruiken aangezien ik hier geen zin in om uit te leggen over hoe en wat moet je hiervoor maar een keer op google zoeken of op bokt
ze hebben een weefrek om het weven te voorkomen
de stallen/staldeuren zijn zo n 10 jaar geleden vervangen door deze weefrekken omdat een aantal paarden stalondeugden ontwikkelen en ook gingen bijten