Paard dodelijk getroffen door kogel in weiland *update*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Linda

Re: Paard dodelijk getroffen door kogel in weiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:17

Paardje wat ik jaren verzorgd heb, was ook ooit geraakt door een kogel van jagers. Ze is er gelukkig goed van af gekomen, alleen een litteken. Sindsdien is ze wel altijd meer gespannen als er jagers zijn, logisch natuurlijk.

Maargoed dit is dus waarschijnlijk een verzonnen verhaal...djah... Rolleyes

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:22

Jeanine84 schreef:
Mijn beste vriend is 1 van de oprichters van berkelstream, dus ja zeer zeker betrouwbaar, het is door hun uitgezocht Knipoog en het is door de genoemde websites ook verwijderd en ook de tubantia heeft het van hun site gehaald!

Mooi zo, een betrouwbare bron dus Ja.

Vind het echt misselijk dat mensen zo iets gebruiken om elkaar zwart te maken Stoom uit je oren.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:30

Jeetje, verzonnen? Bloos!

hoe sneu Nagelbijten / Gniffelen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:32

Ik heb inmiddels ook de ware toedracht vernomen (zoiets gaat als een lopend vuurtje hier). Wij verpachten het land ook aan een vaste jagersgroep ieder jaar. Vóóraf komen ze altijd keurig aangeven welke dagen gejaagd wordt en omdat ik geen hazen of fazanten lust die doorzeefd zijn met hagel, krijgen we buiten het heerlijke kerstpakket ook betaald Haha!

En ergens las ik iets over rennende schietende jagers.... dat lijken me geen èchte jagers te zijn of het verhaal is zwaar overdreven Haha!

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:42

ik denk het laatste!
Ben er bijna zeker van dat de mensen die zoiets beweren, er geen idee van hebben wat een werk, moeite en geld het kost om je jachtcursus te volgen en te halen!
Heeeeeeeele dikke boekwerken moet je uit je hoofd kennen en wordt ook een toets over afgenomen!
Dan moet je het ook nog in de praktijk uit zien te voeren, veiligheid en alles zijn ze enorm streng op!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:46

Hier waren ze vd week ook aan het jagen, veel te dicht bij de wei, en vaak zelfs ook door de wei Boos!

Ik snap dat het wildpeil soms beperkt moet worden, maar rondom paardenweides mogen ze wat mij betrefd wegblijven !

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:48

crossmonster schreef:
Ik snap dat het wildpeil soms beperkt moet worden, maar rondom paardenweides mogen ze wat mij betrefd wegblijven !

Dat vind ik ook... Bos genoeg...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:48

crossmonster schreef:
Hier waren ze vd week ook aan het jagen, veel te dicht bij de wei, en vaak zelfs ook door de wei Boos!

Ze komen daar niet zonder toestemming. Dus ga eens met de eigenaar van die grond praten als je lef hebt Knipoog Ga het niet op de jagers afgeven. Die doen voor de boeren ontzettend goed werk Ja Burgers met paarden zijn maar te gast in het buitengebied Knipoog

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 20:13

Elske_D schreef:
@Mystic Tinker &El Cid: jullie zijn veganist en hebben geen onschuldig stierkalfje op jullie bord liggen dan wel aan de voeten zitten. Dan alle respect, if not, beetje hypocriet Lachen
Wat mij betreft heb je gelijk Ja Al vanaf mn twaalfde..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 20:14

Omdat het bericht uiteindelijk niet blijkt te kloppen verliest het zijn nieuwswaarde.
Daarom gaat dit topic op slot Lachen

(zie beginpost).

-> ON.