Adelinde en Parzival verpletteren concurrentie *FILMPJE*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Pansy_

Re: Adelinde en Parzival verpletteren concurrentie *FILMPJE*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:06

pebbels75 schreef:
Heel knap. Ik vindt echter dat ze nog veel stiller kan zitten in de draf, ze zit irritant te bewegen met haar bovenlichaam in het begin van de proef. Ook komt hij daar vaak wat korter over in de hals.

Eind van de proef is al veel beter

We bedoelen hetzelfde, wat grappig!
Ik denk dus dat het ermee te maken heeft dat ze teveel 'spant', vooral in haar schouders.
Maar het verandert vast nog wel! Lachen

Wilma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:09

Ik vind het heel heel knap, het is echt een team samen,

Maar inderdaad, die muziek!! Vreselijk haha

Moet toch zeggen dat ik in de verste verte geen kippenvel krijg van deze combinatie, het mist gewoon wat.

Dat neemt niet weg dat het vreselijk knap is van Adelinde, en het een super gereden kür is!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:15

Het paard swingt heel lekker maar ik vind de muziek echt gewoon te vervelend dat ik de kur vroegtijdig afzet.
Desalniettemin een hele goeie overwinning! Die twee gaan als een speer.

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:20

Wilma schreef:
Ik vind het heel heel knap, het is echt een team samen,

Maar inderdaad, die muziek!! Vreselijk haha

Moet toch zeggen dat ik in de verste verte geen kippenvel krijg van deze combinatie, het mist gewoon wat.

Dat neemt niet weg dat het vreselijk knap is van Adelinde, en het een super gereden kür is!

Vond ik dus ook. Maar ik heb net nog even goed gekeken, muziek uit, en ondertussen bij bepaalde stukjes de muziek van Anky's kur. Het past natuurlijk niet precies, maar dan wordt het voor mij al een stuk mooier!
Wat een belachelijke muziek heeft ze nu..
Maarja, ze moeten nog wat groeien denk ik, ik denk namelijk wel dat het een combinatie wordt/kan worden, waar je kippenvel van krijgt.

Trouwens, over wat ik net zei, dat hij soms iets opgerichter mag, ik bedoel denk ik hetzelfde als Suzanne F. Hij komt ook te diep, en dat is denk ik wat ik ook bedoel. Nét iets meer de neus eruit, iets hoger, iets meer de achterhand erbij, op sommige momenten, zou mooi zijn! Iets meer dragen dus. Dat mag in de passage ook.
Die wissels doet hij trouwens erg makkelijk.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:37

t is nog een jonge combinatie we kunnen nog heel veel van hun gaan horen..
vind t paard echt geweldig ... vind de muziek echt zooo niet geweldig..
maar ik denk dat we nog heel veel van deze combinatie kunnen gaan horen

fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:42

vur schreef:
Super proef. Kan nog veel beter volgens mij. Netter, preciezer en stiller zitten in de draf en door passageren tot het einde enzo. Aan Salinero kan ze niet tippen, maar ze verslaat de rest van onze Nederlanders met gemak. Top. Toch jammer dat haar vorige instructeur wordt vergeten. Huilen

Wie is dat dan?

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 20:24

fury schreef:
vur schreef:
Super proef. Kan nog veel beter volgens mij. Netter, preciezer en stiller zitten in de draf en door passageren tot het einde enzo. Aan Salinero kan ze niet tippen, maar ze verslaat de rest van onze Nederlanders met gemak. Top. Toch jammer dat haar vorige instructeur wordt vergeten. Huilen

Wie is dat dan?

Johan Hamminga.

mcMoony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 20:28

Wuis schreef:
Práchtig gereden! Paard kan super bewegen. Het uitstrekken in draf en de laatste piaffe waren echt alles overtreffend, super gereden. Lachen

Maar mijn god... Ik hoop toch écht dat ze die afschuwelijke muziek nooit meer ergens laat horen. Nagelbijten / Gniffelen

Die muziek...... meennn... oubollig, niet swingend, het doet echt helemaal niets voor de kur. Ik moest zelfs even opletten of het echt wel bij de kur hoorde of dat iemand het eronder gemonteerd had. Dreadfull...

Maar de combi paard-meisje: jummie!

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:07

Dat zijn dus inderdaad allemaal nog verbeterpuntjes! Het einde is dus nog lang niet in zicht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 00:40

vur schreef:

Ik denk dat het niet al te lang duurt dat ze ook voor Salinero serieuze concurrentie kan vormen Ja Er zit nog zoveel verbetering in!

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 08:48

Dat ben ik met je eens Vur.
Johan heeft de basis gelegd bij die twee, niet Sjef.
Er mag wel wat meer erkenning komen voor de eerstgenoemde vind ik. Sjef heeft het welliswaar allemaal geperfectioneerd, maar van de basis moet je het toch hebben als je zover wilt komen. En die is bij Johan gevormd, daar kan Sjef nu mee verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 10:42

Ik weet zeker dat Adelinde Johan echt nog wel waardeerd Knipoog

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 10:47

Relaxed schreef:
Ik weet zeker dat Adelinde Johan echt nog wel waardeerd Knipoog

Ohh maar zo bedoel ik het niet!
Ik bedoel in verschillende media. Daar wordt Adelinde direct verbonden aan Sjef, wat correct is, maar niet helemaal fair Lachen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:00

Simba_ schreef:
Ohh maar zo bedoel ik het niet!
Ik bedoel in verschillende media. Daar wordt Adelinde direct verbonden aan Sjef, wat correct is, maar niet helemaal fair Lachen

Dat is altijd. De laatste trainer gaat met de eer strijken.
Heb ik ook weleens gehad. Heel veel tijd en moeite en veel uren gestopt in een verreden pony, eindelijk is ie op de rit, lest ze 2x bij iemand anders en die mag met de eer strijken.
Zo is het leven, zo werkt het nog eenmaal.

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:12

woww wat heeft ze dat super gedaan Haha!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 17:08

Ik vind de muziek juist geweldig! Haha!
Een beetje kleine zeemeerminachtig. Clown

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:10

LoveLeandro schreef:
Ben ik met je eens, als ze zulke muziek als Anky zou hebben, zou het veel mooier zijn. Maarja, misschien komt dat nog Haha!

Nee, niet nog zo'n Wibi-kür... Clown

Ik vind Parzival een erg stoer paard, ook erg vrolijk, dus ik hoop dat zij ook een pittige nieuwe kür krijgt. En niet teveel blijft vasthangen aan dat klassieke, misschien iets revolutionairs proberen. Maar als 'jonkie' is dat misschien wat teveel gevraagd. Laurens van Lieren had ooit zo'n techno-kür meen ik, dat is lef. Ja

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:14

Sander_ schreef:
LoveLeandro schreef:
Ben ik met je eens, als ze zulke muziek als Anky zou hebben, zou het veel mooier zijn. Maarja, misschien komt dat nog Haha!

Nee, niet nog zo'n Wibi-kür... Clown

Ik vind Parzival een erg stoer paard, ook erg vrolijk, dus ik hoop dat zij ook een pittige nieuwe kür krijgt. En niet teveel blijft vasthangen aan dat klassieke, misschien iets revolutionairs proberen. Maar als 'jonkie' is dat misschien wat teveel gevraagd. Laurens van Lieren had ooit zo'n techno-kür meen ik, dat is lef. Ja

Ik houd persoonlijk bij paardrijden van het iets klassieke. Zit veel gevoel in.
Die techno-kur was wel gewaagd, maar ik vond hem vreselijk. Bloos
Maar dat is persoonlijke smaak, haha, gelukkig hebben mensen niet allemaal dezelfde smaak, want dan zou iedereen ongeveer dezelfde kur hebben.

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:25

Simba_ schreef:
Dat ben ik met je eens Vur.
Johan heeft de basis gelegd bij die twee, niet Sjef.
Er mag wel wat meer erkenning komen voor de eerstgenoemde vind ik. Sjef heeft het welliswaar allemaal geperfectioneerd, maar van de basis moet je het toch hebben als je zover wilt komen. En die is bij Johan gevormd, daar kan Sjef nu mee verder.

dit zijn dingen die niet expres gaan lijkt mij Knipoog want als je haar zelf spreekt zal ze johan hamminga heel veel krediet geven.alleen komt het nu ze bij sjef traint niet meer zo ter sprake,maar dat wil niet zeggen dat er geen erkenning is voor johan hamminga.of dat ze hem niet dankbaar is.dat iemand niet genoemd word,wil niet meteen zeggen dat je daar iets van moet denken.vind ik Bloos ook hier klinkt het weer wat suggestief op bokt Ach gut groetjes deess