Dat gaat weer een soap worden zeg
We zullen maar hopen dat het uiteindelijk voor de pony een goede afloop wordt en hij lekker van zijn pensioen kan gaan genieten.
spicegirl schreef:@cleo -misselijk?? sorry hoor, maar dit is een pony van minimaal 5 of zelfs wel 6 cijfers.als je zoiets als speeltje voor je dochter kan kopen, die er notabene geeneens op mocht rijden, heb je genoeg!!dan ben je geen harde werker,want met hard werken word je niet rijk.ik kan dat weten, en vele met mij... wel door een hoge functie in het zaken/bankwezen(maar wss een eigen bedrijf), maar dan bedoel jij iets anders als hard werken dan ik!
en tuurlijk verliest ie wat( voor hem dan) geld,maar hij gaat er absoluut nog niet van naar een voedselbank.dus heb ik financieel gezien geen medelij.dat mag toch?
Sorry?????? Zijn we mss een heel klein beetje jaloers ofzo ?
Ik heb 2 dochters met allebei een eigen paard/pony en ja ik heb een eigen bedrijf, maar ik denk dat ik in de week iets meer uren werk dan jij
70 a 80 uur in de week haal ik wel hoor.
En ja, dan kun je iets meer geld uitgeven dan iemand die voor een baas werkt, maar ik denk dat we daar genoeg voor doen.
Snap trouwens niet hoe jij kunt bepalen dat die mensen geld als water hebben en zo weer een andere pony van tig duizend euro kunnen kopen.
Dream on girl