Power and Paint: kreupel of helemaal niet betaald

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Traiectum

Re: Power and Paint: kreupel of helemaal niet betaald

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:34

beebie75 schreef:
ja, whahahahahaahahahahaa....vandaaaaaaaaar dat ik me al vier-en-een-half jaar zeven slagen in de rondte werk. ROFL Huilen van het lachen

Jij snapt het niet - met een eigen bedrijf moet je je helemaal geen slag in de rondte werken, je moet juist in bed blijven. Slapend rijk worden werkt alleen als je ook echt slaapt! Haha!

Om on topic te blijven: pony zal heus wel goed verzorgd worden, zelfs nu is 'ie nog veel geld waard. En ach, het zal die pony weinig uitmaken wie het voer in z'n bak gooit.

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:34

tita schreef:
KiWiKo schreef:
wat is er met Coby, en wat heeft die hiermee te maken?

Ach ik ken haar al jaren mijn eerste kenis making met haar toen was ik een jaartje of 12 ging met mijn instructrice mee die had les van haar....wat ik daar gezien heb.... Wow! en toen was ik in shock en niet onder de indruk

En coby is vaker met Paint negatief in de publiciteit geweest

In shock en niet onder de indruk? Clown

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:35

tita schreef:
Ach ik ken haar al jaren mijn eerste kenis making met haar toen was ik een jaartje of 12 ging met mijn instructrice mee die had les van haar....wat ik daar gezien heb.... en toen was ik in shock en niet onder de indruk

En coby is vaker met Paint negatief in de publiciteit geweest

Interessante anekdote Tita, maar dat heeft met dit verhaal toch niets te maken. Volgens mij staat van Baalen hier verder buiten.

Ollie23

Dames en heren bokkers wat een ordinair gebler en gespeculeer zeg. Lijkt de gouden kooi wel hoe er gesmeten wordt met allerlei uitspraken. Extreme duivel

tita

nee anoeska

die blessure is waarschijnlijk veroorzaakt bij van balen en die wisten er ook vanaf

mams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:36

Dat gaat weer een soap worden zeg Slapen
We zullen maar hopen dat het uiteindelijk voor de pony een goede afloop wordt en hij lekker van zijn pensioen kan gaan genieten.

spicegirl schreef:
@cleo -misselijk?? sorry hoor, maar dit is een pony van minimaal 5 of zelfs wel 6 cijfers.als je zoiets als speeltje voor je dochter kan kopen, die er notabene geeneens op mocht rijden, heb je genoeg!!dan ben je geen harde werker,want met hard werken word je niet rijk.ik kan dat weten, en vele met mij... wel door een hoge functie in het zaken/bankwezen(maar wss een eigen bedrijf), maar dan bedoel jij iets anders als hard werken dan ik!
en tuurlijk verliest ie wat( voor hem dan) geld,maar hij gaat er absoluut nog niet van naar een voedselbank.dus heb ik financieel gezien geen medelij.dat mag toch?

Sorry?????? Zijn we mss een heel klein beetje jaloers ofzo ?
Ik heb 2 dochters met allebei een eigen paard/pony en ja ik heb een eigen bedrijf, maar ik denk dat ik in de week iets meer uren werk dan jij Knipoog 70 a 80 uur in de week haal ik wel hoor.
En ja, dan kun je iets meer geld uitgeven dan iemand die voor een baas werkt, maar ik denk dat we daar genoeg voor doen.
Snap trouwens niet hoe jij kunt bepalen dat die mensen geld als water hebben en zo weer een andere pony van tig duizend euro kunnen kopen.
Dream on girl Slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:36

tita schreef:
nee anoeska

die blessure is waarschijnlijk veroorzaakt bij van balen en die wisten er ook vanaf

Goeiedag zeg, jij hebt een grote duim of niet?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:38

tita schreef:
nee anoeska

gut waarschijnlijk........... joh!!! Ennuh, vertel eens hoeveel paarden ken jij met peesblessures......... ennuh hebben die allemaal bij van Baalen gestaan joh????

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:38

Nou Tita, dat vind ik wel een hele stellige uitspraak (ondanks de waarschijnlijk in je zin). Denk niet dat je dat hard kan maken.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:40

Mijn rol Pringels is al leeg jammer genoeg. Gelukkig nog een zak popcorn liggen. Haha! Clown

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:41

Pipo schreef:
tita schreef:
nee anoeska

Goeiedag zeg, jij hebt een grote duim of niet?

Nee, dit is logisch redeneren. Die pony heeft de afgelopen jaren alleen maar in training/op stal gestaan bij van Baalen en onder toezicht van van Baalen, dus als er iets gebeurt is, dan zal het haast niet anders kunnen dan dat men daar wel iets ervan gemerkt heeft.

Ben benieuwd naar de waarheid achter dit verhaal. Vindt het maar een stinkerig verhaal. Doet me denken aan de affaire over Poetin, met familie van der Zwan. Waar is de waarheid??

Charlottte

Wel raar dat de pony op het moment dat die naar Fokker ging wel goed liep, kan net zo goed bij hun zijn gebeurd

Anoniem

Burp.... de stomme opmerkingen zijn hier weer niet van de lucht... verder regent het weer suggesties en aannames. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor er hier een slot komt.

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:42

Ik snap niet eens dat dit voorpagina nieuws is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:48

Somebody_ schreef:
[
Nee, dit is logisch redeneren. Die pony heeft de afgelopen jaren alleen maar in training/op stal gestaan bij van Baalen en onder toezicht van van Baalen, dus als er iets gebeurt is, dan zal het haast niet anders kunnen dan dat men daar wel iets ervan gemerkt heeft.

Ben benieuwd naar de waarheid achter dit verhaal. Vindt het maar een stinkerig verhaal. Doet me denken aan de affaire over Poetin, met familie van der Zwan. Waar is de waarheid??

Misschien moet jij je eens wat beter verdiepen in hoe peesblessures kunnen ontstaan ipv hier van die loze opmerkingen te maken. Pure stemmingmakerij.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:50

Moderatoropmerking:
Graag terug ontopic. Het lijkt mij niet nodig om te gaan kijken wie er meer werkt dan een ander. Lachen

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:53

Ik hoop op een goede oplossing voor de pony.
Ook jammer voor de amazone, jammer dat ze met deze pony niet verder kan.

Jammer dat de discussie zo persoonlijk moet worden en het niet nagelaten kan worden over geld te praten.
Er zal ongetwijfeld veel geld mee gemoeid zijn, maar in dit forum gaat het over paarden/pony's en de ruitersport, vervelend om dit dan vrijwel alleen hierop te reduceren...

Jovibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:54

Charlottte schreef:
Moderatoropmerking:
quote verwijderd op verzoek

wil je zeggen dat deze pony helemaal niet naar buiten gaat :n :n
arm beestje,

en omdat deze pony pas 15 is hoeft ie denk ik nog niet met pensioen hoor, wat ik wel van mening ben is dat ie het best is wat rustiger aan mag doen :O

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:55

-
Laatst bijgewerkt door Charlottte op 24-09-24 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:56

Zonde van zo'n hengst.

Power & Paint heeft nooit in dekdienst gestaan en het lijkt mij vrij stug dat dat nog gebeuren gaat. Er zullen genoeg fokkers zijn die er baat bij hebben, maar ik denk dat, van wie hij uiteindelijk ook wordt, geen van de families daar wat in ziet, anders was dit allang gebeurd. Knipoog

Ik blijf het zonde vinden, maar een blessure is zo opgelopen. Ik ben héél benieuwd hoe deze zaak verloopt, maar dat zal inderdaad zijn tijd nog wel hebben. Ja

Erg jammer voor de amazone, maar gelukkig heeft ze nog wat achter de hand. Knipoog

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 18:05

Hoop dat er snel wat meer duidelijkheid komt.
Vind het allemaal maar een beetje raar... Nors opkijken
En hij is zo mooi Lovers

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 18:07

Ik ben eigenlijk wel benieuwd van wanneer die oude blessure dan is... In de tijd van één van de andere amazones neem ik aan?

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 18:07

Von het van de week al zown raar bericht.. Ben wel benieuwd wat er nou allemaal echt aan de hand is. Hoop niet dat het beestje er onder lijdt. Tis namelijk echt een super mooi en goed dier...

Jovibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 18:09

waarom mag de pony dan niet in de wei, daar worden ze toch meestal wat rustiger van en makkenlijker kunnen ze hun enegrie even kwijt

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 18:10

Ik heb het meeste compassie met die pony. Ok hij wordt waarschijnlijk goed verzorgd maar toch... Wat een getouwtrek om dat beest... Gun dat dier nu toch zijn pensioen of laat hem dekken! Ik denk dat P&P een supper vader zou zijn voor vele veulentjes Ja.

Daarnaast vind ik het ook erg voor de amazone... Het lijkt me naar om dit mee te moeten maken als kind zijnde. Ze mag dan wel de gelegenheid hebben om op verschillende goede pony's te rijden maar ik denk dat het voor haar ook niet altijd even makkelijk is om school te combineren met het rijden en de wedstrijden. En dan maakt ze nog zo iets mee Ach gut.

Ik hoop in ieder geval dat P&P goed terecht komt en dat er snel duidelijkheid komt omtrent deze zaak.

*Pakt een groot pak zoutpeper chips en een glas cola* om de zaak verder te volgen.