Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mloui schreef:Ben ik dan de enige die het NIET raar vind dat dit nog niet op de site van van Baalen staat? Het is toch immers niet hun zaak? Ja de pony staat daar wel, maar dit gaat tussen de familie Fokker en familie Pasch. Lijkt mij daarnaast niet dat die negatieve filmpjes hier iets mee van doen hebben omdat Rachel hem in die tijd nog helemaal niet reed (althans, ik dacht dat dat van voor 'haar tijd' was?)
Hypofocus schreef:Wat een roddels en gedoe zeg....
Zo jammer dat dit soort nieuws altijd zo gigantisch opgeblazen wordt, zelfs tot het verzinnen aan leugens/onwaarheden eromheen aan toe!
En er is er maar 1 het slachtoffer van: Power and Paint zelf.
Arme pony...
Muzefee schreef:P&P zal er weinig van merken denk ik.We zullen zien hoe het loopt.
Woogy schreef:*zucht* waarschijnlijk is de pony wel gebleseert wil de ene eigenaar hem pesioneren en de andere niet. Dat is wat er nu gaande is en dan hebben ze hem aan de ketting gelegd zodat er niks mee gedaan kan worden tot er uitslag is vanuit de rechtbank...Zo moeilijk is het niet.
Charlottte schreef:Moderatoropmerking:quote leeggehaald op verzoek
Charlottte schreef:sax89 schreef:ik blijf het een raar verhaal vinden. pp is toch in eigendom van die familie uit duitsland. en rachel reed hem toch? het lijkt mij dat de eigenaar het meeste zeggenschap heeft en als die hem terug wil trekken dat hij dat direct kan doen tenzij ze een contract hebben opgesteld.
ben benieuwdModeratoropmerking:quote leeggehaald op verzoek
Jester_ schreef:Vind je de naam Power&paint lelijk dan?
Charlottte schreef:jongens wat doet het ertoe![]()
Over smaak valt niet te twisten dus
pharagirlke schreef:Mloui schreef:Ben ik dan de enige die het NIET raar vind dat dit nog niet op de site van van Baalen staat? Het is toch immers niet hun zaak? Ja de pony staat daar wel, maar dit gaat tussen de familie Fokker en familie Pasch. Lijkt mij daarnaast niet dat die negatieve filmpjes hier iets mee van doen hebben omdat Rachel hem in die tijd nog helemaal niet reed (althans, ik dacht dat dat van voor 'haar tijd' was?)
Nee hoor, had je gelezen zag je dat er nog wel wat mensen waren die dat niet zo vreemd vinden.