Ik hoop dat ze hem nog een aantal jaren beschikbaar stellen voor de fokkerij, dan verdient hij zijn kostje en hij zal het vast niet erg vinden..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaimyliefje schreef:Bij nader inzien geloof ik eigenlijk niet veel van het bericht.. Het staat niet eens op de DvB site terwijl die vandaag nog voor het laatst is bijgewerkt!
wino schreef:Jammer van die pony.
Het ergste is nog dat ze het niet meer kunnen afbouwen. Hij gaat nu van topsport ineens naar het niks doen. Behoorlijk geestelijke en lichamelijke klap voor deze pony.(aangezien het kreupel zijn)
Is het een welsh?
Cayenne schreef:P&P staat alweer in Duitsland bij zijn officiele eigenaren, dus er lijkt mij wel een kern van waarheid in te zitten.
Overigens zijn niet alle sites vaak even snel. Sommige sites kiezen ervoor nieuws pas later bekend te maken door (voor ons onbekende) redenen. Dat is aan hen.
Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat P&P gewoon met pensioen is.
_Charlotte schreef:Willen geen commentaar geven?
Apart verhaal.
bulck schreef:Een spijtige zaak en wat een commentaren.
Soory maar dat beestje heeft jaren topsport gelopen, dus tuurlijk dat dat zen gevolgen heeft op later leeftijd.
Dus hopelijk kan die mooie pony nog enkele fijne jaren doorbrengen bij de eigenaren
LoveLeandro schreef:KarelKlaver schreef:Een typisch artikel van Astrid Appels van Eurodressage.
Hoewel bijna iedereen al lang weet dat Eurodressage cq Astrid Appels al haar artikelen lardeert met zelf ingenomen gossip,
is dat hier waarschijnlijk nog niet doorgedrongen.
Zou je dit ook iets kunnen toelichten?
Ik ben namelijk wel benieuwd...
Persoonlijk vind ik het namelijk raar dat er niks op de site van Van Baalen staat.. maar misschien is dat heel normaal hoor.
Citaat:Juist...helemaal mee eens. DvB is heel nauwkeurig in het bijhouden van nieuws op hun site. Ze houden hun fans graag op de hoogte van alles lees: scores, nieuwe amazones, e.d..
En nu staat op hun eigen site niets vermeldt? Toch raar gezien de pony de afgelopen jaren top prestaties heeft geleverd in de sport en voor DvB. Ik vind het vreemd. Voorheen was er iedere week wel wat nieuws te vinden over P&P. En het "grote nieuws" dat hun "goudhaantje" met pensioen gaat komt via een andere nieuwssite. Tevens is er niemand die een reactie wil geven????