Bij dat stukje van Dorine krijg ik echt kippenvel.. vooral toen ik naar haar profiel ging. 'the one and only'. Dit vindt ik zo mooi van bokt he. Dit is gewoon bokt , klaar.
Sammie Je hebt er een hoop werk aan gehad! Gefeliciteerd Bokt met officieel 100.000 leden! en welkom Xena! Je zou maar zo'n welkomstcomite op je bord krijgen
Raar toch dat veel uit het stukje verwijzen naar 'vroeger' of dat nu users zijn, of topics... Blijkt wel dat het 'vroeger' veel leuker was hier op bokt. Dat blijkt ook wel als je leest dat er veel van de oude garde, vaarwel hebben gezegd!
Wat ontzettend leuk geschreven Sammie! Echt petje af! Ik moest wel even slikken bij het stukje over Dorine en bij haar laatste woorden (aan het einde van het bericht) kwamen toch echt tranen naar beneden.
Bokt heeft heel veel meegemaakt en ik ben blij dat ik al die jaren lid ben. Bokt is verantwoordelijk voor het uitbreiden van mijn vriendengroep en heeft mij veel gelukkige momenten opgeleverd. Natuurlijk ook treurige momenten maar helaas horen die bij het leven.
Ik ben al een tijdje lid en hoop dat ook nog een tijdje te blijven.