0maris0 schreef:katiavl schreef:Misschien aan haar houding werken
En terecht..
Ik kan niet echt iets verschrikkelijks aan haar houding ontdekken hoor
Wat stoort je dan zo? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
0maris0 schreef:katiavl schreef:Misschien aan haar houding werken
En terecht..
Wat stoort je dan zo? Payal schreef:Ik kan niet echt iets verschrikkelijks aan haar houding ontdekken hoorWat stoort je dan zo?
fokfanaat schreef:Payal schreef:Ik kan niet echt iets verschrikkelijks aan haar houding ontdekken hoorWat stoort je dan zo?
oa het dusdanig hanteren van de stang dat ze een sperriem gebruikt om zijn mond dicht te houden.
KiWiKo schreef:ik heb haar zien rijden, ben er niet van gecharmeerd............ en als dit in masterclass kan............ dan blijkt maar weer dat Deurne hard in zn achteruit aan het hollen is
Payal schreef:KiWiKo schreef:ik heb haar zien rijden, ben er niet van gecharmeerd............ en als dit in masterclass kan............ dan blijkt maar weer dat Deurne hard in zn achteruit aan het hollen is
Eh, er staat toch dat Deurne haar niet toelaat? Dus wat kan Deurne er nou aan doen dat ze ZZ-licht rijdt?
KiWiKo schreef:Payal schreef:
Eh, er staat toch dat Deurne haar niet toelaat? Dus wat kan Deurne er nou aan doen dat ze ZZ-licht rijdt?
ik lees in de titel dat ze wel toegelaten is............
KiWiKo schreef:ik heb haar zien rijden, ben er niet van gecharmeerd............
Payal schreef:Dat heeft toch niets met haar houding te maken?
Alexx schreef:over Deurne: ik snap niet dat ze de lat leggen bij 1.60 ik zou zelf de lat leggen bij 1.56,7 vanaf het paard namelijk. Ik snap dat ze geen ponies aannemen, want ze leiden oa op naar topsport. Ooit een pony op internationaal topsport niveau gezien? Met dressuur zou het eventueel wel kunnen, maar met springen zeer waarschijnlijk niet.

En misschien kunnen ze hem dan eindelijk een degelijke piaffe/passage leren
Didoo schreef:Ik vraag me toch wel af hoe ze rijdt dan met al dat negatief commentaar, is er iemand met een filmpje oid?
Verder vind ik het leuk voor haar, dat wat ze wou maar niet kon nu wel kan
KiWiKo schreef:ik heb haar toen ergens op een of ander evenement gezien.......... en ik ben heel hard, heb niet snel medelijden met paarden........... maar ik vond het echt gewoon sneu voor het beest............
Ik geloof best wel dat het meissie wat kan sturen............ maar van haar demo was ik echt niet gecharmeerd..... kan een moment zijn....... maar nee, niet mijn ding
Sandra_v_B schreef:In de 4-jarige opleiding moeten de paarden ook allemaal regelmatig meedoen met een springles, het lijkt me vanuit het praktische gezien handiger als je dan allemaal paarden hebt... zouden er 1 of 2 pony's meerijden ben je steeds de hindernissen aan het verlagen/verhogen...
Wat een vooroordelen over die ukken

Spoor Spoor Spoor Spoor *vergeet spoor => draf* "ohja!" Spoor! *galop*
Arm peerd
peanutbutter schreef:Met zo'n galop mag je toch geen voldoendes scoren in de ZZ-Licht.