stef schreef:Mensen lezen echt niet he...
Slide is een ander paard, andere ruiter, andere plaats!
andere ruiter? ze lijkt toch wel op zara
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
stef schreef:Mensen lezen echt niet he...
Slide is een ander paard, andere ruiter, andere plaats!
EricPrast schreef:Sneu voor het paard, maar met die Zara heb ik geen medelijden. Ze heeft er zelf voor gekozen deze tak van paardensport te beoefenen en dat weet je dat het risico op zware ongevallen en de daaropvolgende ernstige verwondingen/blessures een stuk groter is dan wanneer je je paard braaf rondjes laat huppelen tussen witte hekjes. Wel banketstaaf dat het dan op zo'n sukkelige manier gebeurt.

rapido schreef:Deze meid vertelde laatst nogal laconiek dat die risicos er nu eenmaal bij horen op tv. Ik voel absoluut géén symphatie voor haar!
CharleyT schreef:rapido schreef:Deze meid vertelde laatst nogal laconiek dat die risicos er nu eenmaal bij horen op tv. Ik voel absoluut géén symphatie voor haar!
Deze reactie zegt alles over jou, en niets over Zara. Triest typje!
.Citaat:Zara brak haar sleutelbeen door de val, maar haar pas tien jaar oude merrie brak haar nek. Dit werd vastgesteld nadat de merrie was vervoerd naar de veterinaire kliniek. Daar werd het paard ingeslapen

russel schreef:Een bladerhoop, wat triest, hadden de verantwoordelijken moeten voorzien. Natte rottende bladeren zijn spekglad. Ontzettend erg als je dat overkomt.
EricPrast schreef:Sneu voor het paard, maar met die Zara heb ik geen medelijden. Ze heeft er zelf voor gekozen deze tak van paardensport te beoefenen en dat weet je dat het risico op zware ongevallen en de daaropvolgende ernstige verwondingen/blessures een stuk groter is dan wanneer je je paard braaf rondjes laat huppelen tussen witte hekjes. Wel lullig dat het dan op zo'n sukkelige manier gebeurt.
randie schreef:Een gebroken nek wil niet zeggen dat het dier gelijk niet meer kon staan dus het hoeft niet vreemd te zijn dat ze hem naar een kliniek hebben gebracht..Citaat:Zara brak haar sleutelbeen door de val, maar haar pas tien jaar oude merrie brak haar nek. Dit werd vastgesteld nadat de merrie was vervoerd naar de veterinaire kliniek. Daar werd het paard ingeslapen
ben ik de enige die dit gek vind? Dat het dier nog vervoerd is..
verder..Trieste zaak
. Heel veel sterkte voor Zara. zorana schreef:daarom moeten ze deze sport verbieden...