Wanted2003 schreef:Wat een vervelende mensen heb je toch op de wereld.
Voor de mensen die absoluut tegen de redding zijn: Waarom reageren jullie opeens in dit topic wél, en hebben jullie niet eerder gereageerd op het andere voorpagina bericht van een paar dagen terug?
Krijg sterk de indruk dat het hier niet gaat om de redding, maar dat het gaat om een persoon waar jullie tegen zijn.
Ik vind het behoorlijk laag, jullie mening is duidelijk, kan het dan nu afgelopen zijn?
Ik vind het super wat de dames hebben gedaan, en laat ze lekker blij zijn met hun 'kneusje'.
Ik kan niet in alle topics op bokt reageren. Het spijt me daar heb ik de tijd niet voor. De mensen uit dit topic ken ik niet daar kan ik ook niets tegen hebben. Ik heb niet het idee als ik in dat andere topic van voor de redding gezegt had dat ze dit niet moeten doen dat ze dan gedacht hadden: O...Natasja vindt het geen goed idee...laten we het maar niet doen.
Ik snap best dat de bedoelingen van deze mensen prima zijn. Maar ook ik mag mijn mening geven. En mijn mening is dat je een paard met een slecht genezen beenbreuk niet 1700 kilometer in een veewagen moet laten staan. Ook al is deze beenbreuk al langgeleden genezen. Op de foto te zien heeft hij/zij een vreselijke beenstand en het is niet meer te beoordelen of dat paard op dit moment pijn heeft of niet. Paarden wennen namenlijk aan veel....ook aan pijn. Voor mij zou het een rede zijn om het dier uit zijn lijden te verlossen.
Dus de intentie van deze mensen vind ik prima maar verder heb ik mijn vraagtekens erbij. En ze mogen van mij heel blij zijn met hun kneusjes...als het voor deze kneusjes maar niet betekent: uitstel van executie, want dan is het met recht een lange lijdensweg geweest.