Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
lotteElb schreef:Een binnenbak van 10x20 meter??
we blijven positief
lotteElb schreef:Een binnenbak van 10x20 meter??
Kinee_ schreef:lotteElb schreef:Een binnenbak van 10x20 meter??
Ja. Dus dat is niet te doen voor ons! 'T is ook nog eens een binnenbakje.
Alexx schreef:maar wat kan er precies gered worden? De manege is toch al verkocht? Of moet de gemeente nog beslissen? Want anders is het oliebol maar heeft protesteren geen zin?
Alexx schreef:staat er in het bestemmingsplan dat dat stuk land bestemd is voor een manege? Of voor een hotel?
SaarenDoor schreef:Alexx schreef:staat er in het bestemmingsplan dat dat stuk land bestemd is voor een manege? Of voor een hotel?
Het bestemmingsplan is Sportiviteit&creativiteit manege
) SaarenDoor schreef:bericht in Nrc handelsblad(ofzoiets) was goed!
Triest zoiets zeg; ik weet hoe belangrijk zo'n manege is voor velen die er rijden dus ik begrijp ook helemaal wat een verdriet het zal opleveren mocht het hele Mitland-plan doorgaan. Is Mitland trouwens al niet groot genoeg?
Black_White schreef:Hmm volgens mij ligt het hoogt toch echt in utrecht, en de gagel net op de grens (volgens mij nog net maarssen. Maar goed wel jammer als de manege zou verdwijnen. Ik zou voor m'n verdiet niet aan die drukke weg m'n vakantie willen vieren, terwijl de lokatie voor de manege perfect is.
Ik heb jaren geleden ook mijn ponytje aan die mange verkocht. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat de manege nu weg moet. Zou ook zonde zijn want toen (nu nog?) waren ze ook actief met gehandicapten, en dat vond ik toch ook bijzonder.