Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Yommie schreef:Ik vind dit gewoon pure dieren mishandeling!!
ik hoop dat nog veel ruiters hun nek breken ,inplaats dat het paard een been breekt!
Misschien word het dan eindelijk afgeschaft!
ik kan niet meer voetballen ,heb me kruisbanden gescheurt

Yommie schreef:en goh wat hoor je toch zo vaak dat er een paard ze been heeft gebroken met een dressuur wedstrijd he!!
Nouks schreef:anneliesdj schreef:Helemaal mee eens, ik heb ook nauwelijks een paard gezien, veel te druk en daarbij ook veel te veel gedoe met bussen ed, heb sterke twijfels of ik nog wel weer heen ga.
Qua hindernissen heeft ze enerzijds wel gelijk maar ze mag ook niet klagen vind ik. Het is puur het technische wat het parcour moeilijk maakt en bij technisch horen nu eenmaal wat draaien ed. Wel vreemd dat het alternatief in sommige gevallen beter te rijden was dan de normale route zoals bv bij de waterbak.
Maar ik meen me te herinneren dat jij in plaats van paarden kijken honden en hun baasjes hebt gefotografeerd? Moet je niet daarna gaan roepen dat je nauwelijks een paard gezien hebt...
Irene2 schreef:Yommie schreef:Ik vind dit gewoon pure dieren mishandeling!!
ik hoop dat nog veel ruiters hun nek breken ,inplaats dat het paard een been breekt!
Dat kwam zeker omdat de voetbal een vaste hindernis voor je was?
moeten ze ook maar een breekvoetbal van maken, veel te gevaarlijk!!
Irene2 schreef:Yommie schreef:Ik vind dit gewoon pure dieren mishandeling!!
Dat kwam zeker omdat de voetbal een vaste hindernis voor je was?
moeten ze ook maar een breekvoetbal van maken, veel te gevaarlijk!!

ginouque schreef:de cross, was ook niet veel veranderd, alleen geloof ik nu andersom gereden?>

Anne_GTI schreef:ginouque schreef:de cross, was ook niet veel veranderd, alleen geloof ik nu andersom gereden?>
Lang geleden liep ie idd andersom. Zeker een jaar of 7 terug.
[/quote]
maar kan het ook mis hebben

LiSSy schreef:heb het even nagezocht en d'r op en d'r af werd in 2005 nog de andere kant op gesprongen, dus neem aan dat het hele parcours toen andersom liep