Brittje schreef:Robsi_Vigaro schreef:En toch vind ik dat ze Brittje hier wel een punt heeft. het zou gaan om verschillende paarden, maar het komt telkens neer op het zelfde paard. Ik weet nu dat ik half bokt over me heen krijg maar we moeten mischien is wat verder kijken dan alleen een filmpje. Het valt mij ook op dat iedereen die Christine W van zo'n afstand kan herkennen. Het is niet zo dat je duidelijk ziet dat zij het is die zo op dat paard staat in te meppen.
Ja ja val me maar aan op wat ik zeg maar je weet nooit wat de achterliggende gedachte van dit alles is tenzij je haar mailt/belt en dan om tekst en uitleg vraagt. Dan kan je dr altijd nog uitschelden!
owhja nog 1 ding: Welkom in de wereld die draait om paarden en geld
Precies.... Op de site waar het filmpje staat gaat het im peitschhieben, en af en toe wordt de zweep omgedraait...
man kan me de discussies nog herinneren over 'een ieder heeft uit mijn stal te blijven' en hier zie je iemand zo een paard ergens uit een box halen zonder medeweten van de eigenaar....
En wat betreft die wonden: had je mijn jaarling vorig jaar moeten zien toen ze na een rodeopaard immitatie op haar smoel ging... had je ook van alles bij kunnen verzinnen.
Nogmaals ik wil niets goed praten maar vind het zwaar overdreven wat er te zien is en wat er bij verteld wordt...
Als je de filmpjes goed bekijkt, over en van die vos heeft hij continue beenbeschermers om...
Niemand weet hoe het dier aan die wonden is gekomen, het zijn alleen maar aannames, aannames om andere aannames te versterken en te onderbouwen...
Er wordt een paard uit een box gehaalt, het dier heeft wonden en hups de schuld van..... want dat onderbouwd alles...
@Michelle19: op alle filmpjes die ik tot op heden heb gevonden en gezien over dit onderwerp is het telkens alleen maar die vos....
Sorry, ik heb toch redelijk veel gezien kwa dingen die wel en niet kunnen. Maar als je dit mee vind vallen en het overdreven vind dan vraag ik me toch af of je de filmpjes goed bekeken hebt? En zo ja dan hoop ik niet dat je zelf erg veel op een paard zit.