Rechtzaken Spielberg vs. Reesink omtrent paard slepen voort

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Extravaganza

Re: Rechtzaken Spielberg vs. Reesink omtrent paard slepen voort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:38

krackertje schreef:
Ja en dan toch een duidelijke mening Haha!

Jij hebt een duidelijke mening wie er fout zit, ik heb een duidelijke mening dat het allemaal nog niet duidelijk is en dat het normaal is dat men met modder gaat smijten zodra er een procedure van start gaat. Overigens, van beide kanten wordt er met modder gesmeten.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:51

Een mens mag een mening hebben Haha! en maar goed dat er mensen zijn met een eigen mening. Ik sta er niet om bekend dat ik erg snel een mening vorm en als ik dat doe is dat door de regel genomen aardig gefundeert.

Extravaganza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:52

krackertje schreef:
Een mens mag een mening hebben Haha! en maar goed dat er mensen zijn met een eigen mening. Ik sta er niet om bekend dat ik erg snel een mening vorm en als ik dat doe is dat door de regel genomen aardig gefundeert.

We leven in een vrij land he Vork

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 23:57

Ja

Senja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 03:10

Ik ben voor helemaal niemand Ik heb niks met Reesink, kraak of spielberg. Ik concludeer zeer vreemde dingen. Op last van Kraak en Spielberg zijn er zowel foto's als een MRI gemaakt er is bloed gecontroleerd en what zo ever nog meer. Dat paard komt aan in de states is kreupel. Nou dat kan altijd gebeuren. onderzoeken conclusie trekken behandelen en revalideren.

Nee hij is gelijk teruggestuurd en hoppa of Reesink maar ff dat paard wilde terug nemen en nog ff schade vergoeding wilde betalen ook. Das een hele rare zaak denk ik dan. paard heeft eerst bij Greve gestaan en die heeft het dier behandeld en geconcludeerd dat er niks mee was en dat het paard rad is.

Daarop zegt Spielberg ik accepteer het niet want het zijn allemaal vriendjes van elkaar. Dan gaat het paard naar een andere stal en dan blijkt dat het dir daar niet de juiste verzorging krijgt. Weer een rechtzaak en het paard is nu terug bij Reesink en loopt super.

tot nu toe zijn er vijf rechtzaken geweest die Reesink allemaal gewonnen heeft en nu loopt er een bodem procedure. Nou ja laten we maar afwachten wat er voor een nieuws naar buiten komt want ik vind het een zaak waarbij er alleen maar slachtoffers zijn en zeker het paard is niet gebaat bij dit soort stupide rechtzaken met dure advocaten die ervan profiteren.

Symphonic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 06:19

Het meest sneue is dat mensen met veel teveel geld denken dat ze alles maar kunnen doen. Gewoon een tegenvordering indienen wegens smaad en stalking een een contactberbod regelen.

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 08:04

Wat ik gewoon triest vind is dat onze grote Amerikanen helemaal niet meer denken aan het paard. Het dier waar Kate verliefd op werd. Het paard staat nu op stal en kan/mag nergens heen. Als dit zo'n lange tocht gaat worden is het paard al dood voordat de einduitspraak is.
Wat ik zo lees willen zij alleen maar geld zien en het liefst een aan de grond zittende Reesink.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:18

MyrtheNH schreef:
Het meest sneue is dat mensen met veel teveel geld denken dat ze alles maar kunnen doen. Gewoon een tegenvordering indienen wegens smaad en stalking een een contactberbod regelen.

Ze hebben geleerd dat je met geld heel veel voor elkaar krijgt en met veel geld komen ook de connectie's, dat samen geeft ze een monopoliepositie en de meesten gebruiken die maar al te graag.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 15:48