Automobilist mishandelt paard en vijftienjarige koetsier

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Automobilist mishandelt paard en vijftienjarige koetsier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:21

Sjongejongejonge, een paar flinke klappen met knuppels? Met grof geweld zijn huis uit worden geslingerd? Die vent bewerken met een zweep?

Gaat goed hier in dit topic. Dat het asociaal is van die man en dat je daar boos om kan worden kan ik best begrijpen, maar ik word zowat bang van de agressie van sommigen hier in dit topic

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:23

wat een gestoorde vent zeg!
ik had die man metteen voor zn b*k geslagen als hij aan mn paard zat! wat een lef heeft die vent, ziekelijk gewoon!oppakken, voor 3 jaar de bak in gooien en een cursus laten doen hoe je om moet gaan met paarden!

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 14:46

Hoezo gefrustreerde automobilist???
Heeft de kerel in kwestie nu een striem van een zweep op zijn gezicht staan?

Symphonic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 06:50

Katja schreef:
Wat een idioot zeg. Vaak vraag ik me af wat de andere kant van het verhaal is maar in dit geval kan ik me niets bedenken dat dit gedrag rechtvaardigt.

Lijkt me niet dat er een andere kant va het verhaal is, een huifkar stuur je nooit en te nimmer de berm in.

Kirsten1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 17:38

Wat erg Bloos

Dat doe je toch niet Gestoord

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 17:43

nou ja zeg wat idioot! enige wat ik kan bedenken is dat de man misschien een ziek paard had en naar d.a. wilde, maar dan nog ga je niet zo te keer zeg!

en idd als ik op zo'n moment een zweep had gehad had ie daar een flinke zwieperd van gekregen! niemand maar dan ook niemand slaat mijn paard of een paard waar ik op dat moment verantwoording voor heb

linlovesyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 12:04

Als iemand zomaar aan mijn pony zou komen....
Ik had hem echt gemept mijn zweep en flink ook.
Waar haalt iemand het lef vandaan!!

Ik heb het wel een keer meegemaakt. We liepen op de weg, we waren bezig met een pony verkeers mak te maken.
Een vriendin van mij liep bij zijn hoofd en ik liep bij zijn kont. Als er auto's of iets aankwamen dan gebaarde ik ze rustig te passeren en ik liep naast zijn kont, zodat hij zijn kont niet op de weg kon gooien.

Op een gegeven moment vond de pony iets eng aan de kant van de weg, er waren verder nog geen auto's.
Pony sprong opzij en mijn vriendin liet hem kijken om hem er rustig langs te lijden.

Toen kwam er een auto aan, dus ik gebaarde naar hem dat die even moest wachten, tot pony weer aan de kant was.
De man in de auto was daar duidelijk niet van gediend en ging heel dicht erop rijden.
Ik bleef een beetje midden op de weg lopen, dat die de pony niet kon raken.
Reed die gewoon met zijn auto tegen mijn benen aan.

Heel hard slippen en doen alsof die gas gaf, ik moest gewoon echt opzij springen.
Toen scheurde die keihard langs. Toen die passeerde heb ik met mijn zweep een klap op de auto gegeven, gewoon puur uit frustratie.
Ook kenteken opgeschreven en aangifte gedaan, maar daar konden ze verder ook niks mee.
Echt zo idioot, ik wist niks te bedenken dan die auto te slaan.
Achteraf misschien ook niet echt slim, maar ja was zo kwaad dat ik gewoon letterlijk van mijn sokken werd gereden!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:09

Anique_Vaandrig schreef:
Sjongejongejonge, een paar flinke klappen met knuppels? Met grof geweld zijn huis uit worden geslingerd? Die vent bewerken met een zweep?

Gaat goed hier in dit topic. Dat het asociaal is van die man en dat je daar boos om kan worden kan ik best begrijpen, maar ik word zowat bang van de agressie van sommigen hier in dit topic

Ik denk dat menig paardeneigenaar behoorlijk agressief, al dan niet verdedigend reageert wanneer iemand op zo'n manier aan diens paard komt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 12:22

Tuurlijk word je kwaad/ agressief als het je eigen paard betreft. Maar is het nou nodig om op deze manier in een topic tekeer te gaan?