Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
heb ik er nu last van? nee, dat heb ik niet, er is een verschil tussen trainen en trainen;)
daarbiij nog iets.. als wij 2 jarigen ''trainen'' merken we ook snelgenoeg wanneer ze rust nodig hebben.. zodra ze vaak liggen tukken krijgen ze een tussenpauze en er word minder op gezeten misschien 1x in de week ,of gewoon een tijdje niet en het land in dag en nacht. zo gaat het vaak.. inbreken, licht aanrijden.. dn het land op en verder groeien. 
suleilitha schreef:Frisiangirl, ik vind het erg ongeloofwaardig dat je schrijft, dat de meeste paarden die als tweejarigen in training kwamen, óf in no-time naar de slacht gingen en diegenen die geluk hadden, de recreatie in gingen.
Een tweejarige trainen is geen terminale ziekte, no way.........
Snoevie schreef:oke dat klinkt inderdaad niet verkeerd,maar ik vraag me toch af waarom het nou al met 2 jaar moet?
maargoed ik ben blond en een leek op dit gebied...
en niet erg aardig om te zeggen dat frisiangirl dom overkomt......
play_coy schreef:nou het komt heel apart over, ze is degene die narrow minded is. wil niet luisteren naar wat wij te zeggen hebben.. ik wil alleen duidelijk maken dat een 2 jarige die word gereden nergens onder lijd, maar ik kan dr niet overtuigendaarbiij nog iets.. als wij 2 jarigen ''trainen'' merken we ook snelgenoeg wanneer ze rust nodig hebben.. zodra ze vaak liggen tukken krijgen ze een tussenpauze en er word minder op gezeten misschien 1x in de week ,of gewoon een tijdje niet en het land in dag en nacht. zo gaat het vaak.. inbreken, licht aanrijden.. dn het land op en verder groeien.
Hier zijn geen discussies over te voeren hihi.. 

frisiangirl schreef:[WN-AM] De leeftijd van het zadelmak maken
Detour, hier vind je terug waarom ik er zo over denk. In dit topic staan meerdere hele duidelijke onderbouwde artikelen.....
Ik probeer nog even duidelijk uit te leggen wat ik bedoel. Een 2-jarige is nog niet volgroeid, een tuigpaard niet, een westernpaard niet, een dressuurpaard niet en ook een draf- of renpaard niet. Dat is een feit...zie die artikelen. Vandaar dat ik erbij blijf dat het niet goed is, ook al zorgt iemand ontzettend goed voor zijn paard en heeft het een miljoen gekost, zijn beenderen zullen niet veranderen...
ZEKER qua belasting

dan het voor een tweejarige is om gewoonweg een rondje baan te rennen