ja ik keek alvast op de uitslaglijst en daar stond hij echt eerst gedeeld 1 met 76,450 en nu net toen op tv 73% kwam,werd dat pas veranderd in de uitslaglijst op hun site...
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Ik vind het echt schandalig hoe iemand met Kyra haar rijstijl zo hoog staat...
paardje25
Geplaatst: 29-08-09 22:07
Ik vind het super dat joyce commentaar geeft,zei weet er veel van. Ik vond alleen de muziek tot nu toe nog niet echt bij het paard passen. Patrick vond ik erg goed,alleen jammer dat hij zicht zo 'rond en lang' maakt (;
Ben Nick en probeer vanaf hier ook een beetje mee te praten! Zit nu met het hele gezin naar eurosport te kijken Vond Lancet idd ook erg onrustig in de aanleuning!
Vreemd dat Kittel zo laag gepunt is... perfecte harmonie met de muziek in mijn ogen! Wel wat flinkere foutjes natuurlijk, maar Kurkland vond ik ook niet zo denderend en had ook fouten.
Razend benieuwd naar de kür van Adelinde trouwens, die heb ik nog niet vaak gezien.
Zo heb de laatste even bekeken en het is bijna niet te doen op breedbeeld Dus zometeen maar even op de livestream, want ik zie op tv alleen maar paarden die heul lang zijn in de rug