Klopt helemaal, maar heb ook echt tekort gehad dit weekend. Eigen concours georganiseerd met de club & hele dagen geholpen en ook nog zelf gereden en ohh, slaap te kort en wou gaan slapen maar kan niet helaas.. |-)
Ja, lekker bed maar moet vanavond paardrijden, heb eigenlijk nog verjaardag van oma maar dat ga ik niet meer redden & moet vanavond ook nog van half 9 tot 1 werken dus bed zie ik pas om kwart voor 2 / 2 uur na het douche & morgenvroeg weer om half 8 op staan!
*krijgt de neiging het toetsenbord uit het raam te smijten, aangezien dat ding haperingen vertoont*
Aloha! Alles ok met de dames?
Zit hier lekker aan de maaltijd: nasi met boterhamworst, roerbakgroenten, kroepoek en glaasje cola.
Vandaag niet veel bijzonders gedaan: ff een dienblad afgelakt, uurtje telefoon gedraaid (lees: tijdschriften gelezen) bij de buurthulppost in de bibliotheek en wat huishouden gedaan...
Morgen lekker de hele dag naar zorgboerderij, stal schoonmaken en misschien ook nog wel op het land aan de slag! Gaan jullie morgen nog weer wat leuks doen?
@Myrthe: hoe is het gesprek met je vader afgelopen? Heb je hem nog gewurgd? @Doriss: eet smakelijk, enneh: als je er nog een over hebt, kun je dan een chococakeje mijn kant uit sturen?
Ik moest kloppen, ik moest kloppen want de bel doet het niet. De bel doet het niet, de bel doet het niet. Ik moest kloppen kloppen kloppen want de bel doet het De bel doet het niet, de bel doet het niet. G: Je kunt er wel op drukken maar dan komt er geen geluid! S: Je kunt er wel op drukken maar je hoort geen fluit. Ik moest kloppen, ik moest kloppen dat begrijp je zeker wel! Want hij doet het niet, hij doet het niet die bel.