Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:[***] schreef:Damon Hill en Helen vind ik de beste combinatie op dit moment. Heel vriendelijk en met veel harmonie, vind ze ook nog beter naar Charlotte! Van mij mag Helen winnen, een keer is wat anders dan Charlotte de hele tijd
Ik weet niet wie ik beter vind, ik heb een zwak voor Charlotte, Carl en het hele Britse team. Zowel vanwege de manier van rijden, als de personen die er achter schuil gaan. Dus automatisch gaat mijn hartje dan toch wel een beetje uit naar Valegro.
Maar ik vind wel dat je bij Helen vaak veel meer emotie in het gezicht kan zien, het lijkt alsof Charlotte wat nuchterder is dan Helen. Dat maakt de een niet beter dan de ander, maar is voor mij wel een beetje een verschil tussen de twee combinaties. Zeker positief tegenover HelenMaar niet negatief tegenover Charlotte.
Murthul schreef:
HorseTimeXL schreef:Janine1990 schreef:He Sammie, kan er ook een foto van die Jan Roelfs geregeld worden? Ik ben wel benieuwd wat voor hoofd er achter zulk dom commentaar schuil gaat...
Hmm hij studeer politicologie en werd daarna sport commentator.