Littera schreef:Iriscope schreef:Shit, totaal vergeten te kijken door mn werk.Iemand een korte samenvatting?Wat moeten we nu nog rijden of is het niet meer aan ons?Minder dan 1 strafpunt tussen Nederland en Duitsland, Nederland staat nu eerste. Gerco moet nog.Eish, thanks
Ben aan het oppassen dus helaas staat babyTV op hier Gelukkig kan ik het via jullie volgen! Zo spannend pfff
Sunrise_ schreef:Gerco mag straks echt wel even de turbo aanknallen met Champie. Is ook niet de snelste normaal.Dat dacht ik dus ook.. Dat wordt nog wel spannend hoor!
Even kijken of ik het nu goed begrijp: Duitsland moet een balk laten vallen en Nederland moet foutloos zijn in de laatste ronde om goud te krijgen?
Ze zat dr trouwens wel volledig naast met het commentaar van: een tijdfout mag jur, als je maar foutloos blijft
Bambolina schreef:Even kijken of ik het nu goed begrijp: Duitsland moet een balk laten vallen en Nederland moet foutloos zijn in de laatste ronde om goud te krijgen?Nee of, niet en.
Zelfs mijn vriendin die niks met paarden heeft kijkt het hahaha! Zo leuk!kut.. moet zo naar afspraak.. wil nl kijken...
Michelle77 schreef:Als duitsland een balk heeft mag nl ook een balk of 4 punten aan tijd hebben.Als Duitsland een balk heeft maakt het niet meer uit wat Gerco doet, dan winnen we sowieso.
_KiMbErLeY_ schreef:_xManadisx_ schreef:Doe maar niet mer mag ook wel goud *duikt weg*GOOIT EEN TOMAATBah tomaten zijn vies!
DideH schreef:Ze zat dr trouwens wel volledig naast met het commentaar van: een tijdfout mag jur, als je maar foutloos blijft Ik dacht dat ik het verkeerd begrepen had inderdaad.
M3lisss schreef:Michelle77 schreef:Als duitsland een balk heeft mag nl ook een balk of 4 punten aan tijd hebben.Als Duitsland een balk heeft maakt het niet meer uit wat Gerco doet, dan winnen we sowieso.Oh dat had ik verkeerd dan...!
M3lisss schreef:Michelle77 schreef:Als duitsland een balk heeft mag nl ook een balk of 4 punten aan tijd hebben.Als Duitsland een balk heeft maakt het niet meer uit wat Gerco doet, dan winnen we sowieso.Tja, zometeen komt wel een goede duitser.. bleh..