Oef tijdfout!! Wat zonde!!!Dat wordt dan nog spannend voor Gerco Schröder.. Die mag dan wel doorrijden!
Shit, totaal vergeten te kijken door mn werk.Iemand een korte samenvatting?Wat moeten we nu nog rijden of is het niet meer aan ons?
Als gerco ff 0 rijd, dankuwel! Mijn handen, typen en met mn muis op laptop werken lukt niet.. Goed voor m'n lage bloeddruk dit!
Littera schreef:Bij de volgende Duitser moeten we harder gaan stralen dan we ooit hebben gedaan, afgesproken?Ja! Shine bright like a diamond!
Iriscope schreef:Shit, totaal vergeten te kijken door mn werk.Iemand een korte samenvatting?Wat moeten we nu nog rijden of is het niet meer aan ons?Minder dan 1 strafpunt tussen Nederland en Duitsland, Nederland staat nu eerste. Gerco moet nog.
Toch superknap gereden, hij was niet makkelijk dit parcours, onrustig met hoofd.. Zonde van die tijd! Maaarr het blijft spannend!
friendly schreef:*open mond* whuuuuut!!? Gerco ff foutloos dan mag Jur weggestreept worden vandaag toch? Goede deal?Deal!! Ff stralen STRAAALEEEEN! Braaaf!
Littera schreef:Bij de volgende Duitser moeten we harder gaan stralen dan we ooit hebben gedaan, afgesproken?Eeens!!!
Jullie zijn zo komisch. Ik ben onderweg naar huis en zo kan ik toch nog een beetje meegenieten van de spanning