Doanique schreef:Oh enne, ik ga dus Amanda meeten! Helaas geen parachute sprong maar WEL een westernlesje op Jim!
Ik heb er ook nog 4 andere staan of zo Maar deze was vierkant Ik heb die van mij trouwens ook gevonden in kleur, als je die wil? Lekker verwarrend
Het wordt nóg meer verwarrend als jij hem in kleur neemt Iolanthe. Nu kun je nog redelijk onderscheid maken door de kleuren, of in jouw geval beter gezegd: het gebrek aan kleuren.
Haha! Het is nu echt zo'n oude-foto-dinges. Shy girl on the beach Ik heb een avatar dilemma, denk dat ik hem vandaag nog 5 keer ga veranderen
Veel plezier met zoeken Zolang je naam en OS hetzelfde blijven is het al lang goed Stond op jouw vorige avatar niet een meisje met lang haar?
ik heb net maar even mn hamster heel gelukkig gemaakt ze zijn wilden aan het knotten geweest dus ik had n tak mee genomen en heb dr kooi versierd mijn hammie is de gelukkigste in de wereld!!!!....okee dat was ze al.....ze woont in een uber grote rattenkooi
takkie_muis schreef:Doanique schreef: Ik ga graag anoniem door het leven. Of niet.Of naar nick & simonIk heb de slappe lach
elodiexdidi schreef:zijn er nog meer mensen die "een topic kiezen voor uitgelicht?"gewonnen?Ja er zijn er wel een paar
Ik zag op FB dat er rondleidingen in kassen zijn! , ik dacht gelijk een rondleiding in een tomatenkas! misschien aansluitend een tomaten gevecht?