Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mireille1970 schreef:Next.
Dees schreef:Mireille1970 schreef:Next.
Uit je reactie maak ik op dat jij voorstander bent van een dergelijk diergebruik zoals hier met P&P wordt getoond?
Dees schreef:Mireille1970 schreef:Next.
Uit je reactie maak ik op dat jij voorstander bent van een dergelijk diergebruik zoals hier met P&P wordt getoond?
jiehaaa schreef:Waarom dat wel, en dit niet? Dat voorbeeld met die manegepaarden is net zo gebaseerd op gevoel als de P en P kwestie.
Mireille1970 schreef:Haar reactie vind ik ook niet slim, maar dat maakt het verhaal op zich over de pony niet anders.
sarabande schreef:Mireille1970 schreef:Haar reactie vind ik ook niet slim, maar dat maakt het verhaal op zich over de pony niet anders.
Wat niet slim is is de plaats en tijd waarop ze dit deed.
En vervolgens haar reacties daarop.
Ik denk dat men daarom zo boos is, omdat het kennelijk als normaal ervaren wordt en niet ingewijden vinden het dus allesbehalve normaal.
Mireille1970 schreef:jiehaaa schreef:Waarom dat wel, en dit niet? Dat voorbeeld met die manegepaarden is net zo gebaseerd op gevoel als de P en P kwestie.
Nee hoor. Die zien er heel anders uit. Mankeren ook altijd van alles. Is heel moeilijk om menig manegepaard rad te houden hoor. (maar ook daar geldt weer: menig manegehouder is zich bewust van zijn paard en zorgt wel voor welzijn, maar oh oh ik ken ze ook anders hoor)
Mireille1970 schreef:Bierdoppen onder de peesbeschermers, dat is dierenmishandeling ja.
Mireille1970 schreef:In deze discussie is wat IK vind helemaal niet relevant....
Arabesk schreef:Mireille1970 schreef:Bierdoppen onder de peesbeschermers, dat is dierenmishandeling ja.
je paard zo strak bijzetten vind ík net zo erg!
Nessah schreef:gaan ze de benen hoger optillen toch..?
Kaitlin schreef:' topsporters gaan vlak voor de wedstrijd vaak tegen hun pijngrens aan zitten om tijdens de wedstrijd op hun best te presteren, misschien moeten we het in deze context zien.'
Kaitlin schreef:@ rianneke:en dat noem IK dierenmishandeling
Rianneke schreef:ksb schreef:@ rianneke:en dat noem IK dierenmishandeling
dat is het ook! maar goed ik vind de trainingen van topsporters zowiezo al niks