joke20 schreef:Is er al gereageerd aan de kant van Coby?
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Blijkbaar pakt hun trainingsmethode bij power wel goed uit want de pony word met iedereen kampioen!
anneliesdj schreef:Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar...
BBreedveld schreef:Citaat:Blijkbaar pakt hun trainingsmethode bij power wel goed uit want de pony word met iedereen kampioen!
Dat zegt m.i. meer over de jurering dan over de prestaties van Power and Paint.
Liezel1 schreef:de ruiter van P&P zat toch ook op Bokt...
Citaat:Blijkbaar pakt hun trainingsmethode bij power wel goed uit want de pony word met iedereen kampioen!
Joki schreef:Tja hierbij is mijn laatste voorbeeld in de nederlandse dressuursport gestorven. Er zijn geen klassieken meer over. Dat is de reden dat ik al jaren voor de oosterburen ben omdat daar nog wel ruiters zijn die en aan de top rijden en eerlijk met hun paard om kunnen gaan. Blijkbaar is dat toch een uiterst zeldzame combinatie.
Jodie_ schreef:Citaat:Blijkbaar pakt hun trainingsmethode bij power wel goed uit want de pony word met iedereen kampioen!
Maar moet het dan tegenwoordig alleen maar om resultaten gaan? Als je op paardrijden gaat, is dit toch omdat je van paarden houdt? Uit liefde voor het paard?
Jeetje, dat je al zo verblind bent en zo strak naar resultaten hunkert dat je vergeet dat een pony een levend dier is en geen machine die je naar believen kan aanpassen als er iets aan ontbreekt.
Bah, bah en nog eens bah.
arie53 schreef:Wat mij overigens ook verbaast, is dat de FEI scouts niet hebben ingegrepen!
Joki schreef:Tja hierbij is mijn laatste voorbeeld in de nederlandse dressuursport gestorven. Er zijn geen klassieken meer over. Dat is de reden dat ik al jaren voor de oosterburen ben omdat daar nog wel ruiters zijn die en aan de top rijden en eerlijk met hun paard om kunnen gaan. Blijkbaar is dat toch een uiterst zeldzame combinatie.
juksz schreef:Joki schreef:Tja hierbij is mijn laatste voorbeeld in de nederlandse dressuursport gestorven. Er zijn geen klassieken meer over. Dat is de reden dat ik al jaren voor de oosterburen ben omdat daar nog wel ruiters zijn die en aan de top rijden en eerlijk met hun paard om kunnen gaan. Blijkbaar is dat toch een uiterst zeldzame combinatie.
Hoe kom je daar nou bij???
Elzepelze schreef:joke20 schreef:Is er al gereageerd aan de kant van Coby?
Daar ben ik inderdaad ook nieuwsgierig naar.
Eerlijk gezegd denk ik dat er wel een reactie op komt..
Joki schreef:Mijn laatste voorbeeld in Nederland was Coby, maar na het zien van deze foto's is ze voor mij van haar voetstuk gevallen