Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Swieb schreef:burocratie heet dat. Je meld iets op het politieburo, er gaat na lang zeuren een fax de deur uit voor een verzoek tot rechtshulp in het buitenland, dan komt het bij een officier van justitie die bepaald hoe dringend het is, als je geluk hebt gaat de fax binnen redelijke termijn door naar de officier van justitie van het betreffende land.
Ik zit nu te wachten op een advocatenverslag wat vanuit het buitenland komt en vertaald moet worden naar mijn advocaat voor ik het krijg.
Ik heb me er enorm boos over gemaakt, maar daar heb ik alleen mijn gezin en mijzelf mee. Nu informeer ik wekelijks hoe de status is, zodat ze me in elk geval niet vergeten en me genoeg irritant gaan vinden dat ze het af gaan werken.......
russel schreef:Swieb schreef:burocratie heet dat. Je meld iets op het politieburo, er gaat na lang zeuren een fax de deur uit voor een verzoek tot rechtshulp in het buitenland, dan komt het bij een officier van justitie die bepaald hoe dringend het is, als je geluk hebt gaat de fax binnen redelijke termijn door naar de officier van justitie van het betreffende land.
Ik zit nu te wachten op een advocatenverslag wat vanuit het buitenland komt en vertaald moet worden naar mijn advocaat voor ik het krijg.
Ik heb me er enorm boos over gemaakt, maar daar heb ik alleen mijn gezin en mijzelf mee. Nu informeer ik wekelijks hoe de status is, zodat ze me in elk geval niet vergeten en me genoeg irritant gaan vinden dat ze het af gaan werken.......
Wat apart dat jouw advokaat geen duits kan lezen.
russel schreef:Swieb schreef:burocratie heet dat. Je meld iets op het politieburo, er gaat na lang zeuren een fax de deur uit voor een verzoek tot rechtshulp in het buitenland, dan komt het bij een officier van justitie die bepaald hoe dringend het is, als je geluk hebt gaat de fax binnen redelijke termijn door naar de officier van justitie van het betreffende land.
Wat apart dat jouw advokaat geen duits kan lezen.
Jolandaa_ schreef:dus even kort samen gevat.
die mensen hebben Swieber gekocht bij iemand ( en die had hem gestolen) of zit het anders, want om al die 30 pagina's te lezen heb ik geen zin en geen tijd. en ik kom er ook niet veel duidelijker uit.