Kimberley77 schreef:Ik wil jullie adviseren niet zomaar lukraak te gaan bellen en beschikbaar te stellen als contactpersoon. Het kan gevaarlijk zijn en dat meen ik echt, wij zijn ook wel eens dingen tegen gekomen waarbij we in een latsig pakketje terecht kwamen en daarmee kun je het alleen maar erger maken dan dat het al is. Hoe goed bedoeld ook, maar als iedereen door elkaar te werk gaat, kan het helemaal verkeerd aflopen.
Gebruik alleen Ching's telefoonnr en maak melding van haar paard op elke mogelijke site die zich inzet voor gestolen paarden en pony's. Die mensen verrichten ook geen wonderen, maar werken wel discreet en hebben al vaker in siutaties verkeerd waar het link kon zijn, die hebben hun contacten met politie en AID e.d. en weten precies hoe te handelen, mocht er iets zijn.
Dit zeg ik uit belang voor de pony, we willen immers allemaal dat die snel terug is, zonder enige gevaren.
Sorry dat ik mij er even mee bemoei hoortis goed bedoeld, maar het team van gestolenpaarden.nl houd zich al een jaar met zaken als deze bezig en is al meerdere malen op iets gestuit wat niet in de haak is, net als Adri en haar team.
Nee je bemoeit je nergens mee. .je hebt volkomen gelijk.. als die mensen erachter komen.. kan dat nare gevolgen hebben.. ik denk dat we gewoon echt uit moeten kijken.. en eerst zien wat gestolenpaarden.nl doet enzo. en chingyi zelf