Pony gestolen in Limburg!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:27

Kimberley77 schreef:
Ik wil jullie adviseren niet zomaar lukraak te gaan bellen en beschikbaar te stellen als contactpersoon. Het kan gevaarlijk zijn en dat meen ik echt, wij zijn ook wel eens dingen tegen gekomen waarbij we in een latsig pakketje terecht kwamen en daarmee kun je het alleen maar erger maken dan dat het al is. Hoe goed bedoeld ook, maar als iedereen door elkaar te werk gaat, kan het helemaal verkeerd aflopen.
Gebruik alleen Ching's telefoonnr en maak melding van haar paard op elke mogelijke site die zich inzet voor gestolen paarden en pony's. Die mensen verrichten ook geen wonderen, maar werken wel discreet en hebben al vaker in siutaties verkeerd waar het link kon zijn, die hebben hun contacten met politie en AID e.d. en weten precies hoe te handelen, mocht er iets zijn.
Dit zeg ik uit belang voor de pony, we willen immers allemaal dat die snel terug is, zonder enige gevaren.

Sorry dat ik mij er even mee bemoei hoor tis goed bedoeld, maar het team van gestolenpaarden.nl houd zich al een jaar met zaken als deze bezig en is al meerdere malen op iets gestuit wat niet in de haak is, net als Adri en haar team.

Nee je bemoeit je nergens mee. .je hebt volkomen gelijk.. als die mensen erachter komen.. kan dat nare gevolgen hebben.. ik denk dat we gewoon echt uit moeten kijken.. en eerst zien wat gestolenpaarden.nl doet enzo. en chingyi zelf

Oakland1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:28

Lees alles nu pas. Ik kijk ook uit naar 'n barok Haf met 'n bles en korte manen, voor zover ik zie heeft ie ook 'n flinke hals en kontspieren. Op mijn stal komen vaak nieuwe ponys. Ik hou het in de gaten.

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:29

Quote schreef:
Als je zou willen, graag.
@ Kimberley, misschien heb je gelijk.
Maar goed, heb net eens nagedacht, en als de contactpersonen gewoon doen wat hun gevraagd wordt, (flyers verspreiden en her en der pben), geloof ik niet dat er veel problemen zijn.

Hopen dat hij eerder gevonden wordt natuurlijk.

Ik denk dat Chingyi eerst ff moet bijlezen

Oh nee, als het alleen om flyers versturen gaat is het idd een goed idee, doet men niets dubbel he ..Sorry, had ik het verkeerd begrepen, davcht dat het om veel verdere zaken ging, hihi.

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 21:29

ok, ik was dus nog aan het bijlezen..
Maar als jullie zo aandringen:

Waarom zou ik liegen dat hij gestolen is?
Dat ik de laatste tijd geen foto's van hun heb geplaats heeft een rede. Dat is omdat ik dan toch alleen maar wordt afgekraakt en dus heb besloten om een tijdje maar geen foto's van ze te plaatsen.

als jullie bewijs willen hebben, ik kan een foto van het opengebroken hek maken, van de sporen of je komt zelf kijken..

Het doet me erg zeer dat er mensen zo over mij spreken

Maar ik lees de rest even snel bij. Ik ben met een vriendin meegeweest naar haar springles en ook daar gemeld.

En vragen over het eigenaar gebeuren mag je via pm vragen, ik beantwoord ze graag, want het is dus NIET verzonnen!

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:30

Rustig maar Chingyi, we weten dat het niet verzonnen is.

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:31

ChingYi : Heel erg veel sterkte.. ik hou hier bij de grens mijn ogen open..
als ik wist wat voor trailer het was..

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:33

Hey Shing, fijn dat je je even meld Zoals je ziet zijn er ook erg veel mensen die je keihard aan het helpen zijn.
Zou je zo spoedig mogelijk zijfoto's van beide kanten, kopfoto en foto's van eventuele foto's van littekens ed op willen sturen naar de webmaster van www.gestolenpaarden.nl ? Dan kunnen ook wij aan de slag voor je, hoe eerder hoe beter. (edit, je paard staat al op de site, maar er ontreken nog wat gegevens)
Wat wel van groot belang is, is dat jij of wie de eigenaar op papier is hiervoor toestemming geeft.
Veel sterkte!

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:34

ChingYi; Heeft depolitie dat misschien onderrzocht wat voor trailer: 1 of 2 paard? Etc.

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:35

Nu ga ik slapen.. als er meer bekend is over de trailer 1 of 2 paards.. wil ik graag even een Pb.. Welterusten..!

Hollyleaves

Re: Pony gestolen in Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:36

We hebben allemaal al eerder gezegd dat we twijfelden, en niet dat het per defenitie niet waar is, en waarom we eerder twijfelden weet je vast wel, daar ga ik niet verder op in. Maar klaar, iedereen heeft sorry gezegd over de twijfels, en we wensen je ook allemaal veel sterkte toe, en hopen dat je Marcus terug vindt.
Dus laten we in vredesnaam even ophouden over niet geloven- wel geloven en andere beschuldigingen van die dat en dat en dat.. Het is waar, dus niet meer over hebben, heeft geen zin.

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 21:37

gelukkig..
ik denk dat ik alle zinvolle berichten gezien heb.

Ik denk dat het een 1 paards is, de banden sporen stonden niet erg ver uit elkaar

rina

Re: Pony gestolen in Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:37

Hier heb ik een vertaling voor Chingyi In het Duits. Deze kan ze op Duitse forums zetten, of evt uitprinten en flyers in Dld verspreiden.

Gestohlen:

Der Haflinger wallach Markus.

Stockmass: etwa 1.50 m.
Abzeichen: Blesse
Gestohlen in die nacht von 16. auf den 17. April 2006
aus die umgebung von Wessem (Limburg, Holland)
Und da es nur ein kleines stuck von die Deutschen grense ist, ist die Chance gross das er nach Deutschland gebracht ist.
Wenn Sie wissen wo der Markus ist, oder sie wollen uns helfen ihn zu finden bitten Rufen sie mich an oder Emailen sie mich (hier het telefoonnummer en Emailadres) Bitte auf English antworten da mein Deutsch nicht so gut ist.

En hier nog een paar Duitse fora.

http://www.horseforum.de/index.php?

http://www.pferde-schutz.de/forum/index.php?sid=7155f96dc6c17c4f12d1f22ad9ba93df

http://www.horseteam.de/forum/

http://www.pferde-forum.org/wbb2/index.php?sid=4841d3a6bfa008f061dd49bf57e051c0

Bij de meeste Forums zal je je moeten aanmelden als lid maar goed das net als hier en kost niets. Heel veel sterkte met het zoeken en ik hoop dat je hem vind.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:38

Zal ik dat even doen, die Duitse forums, Chingyi?

Michje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:40

Heel veel succes met Marcus terugvinden ChingYi... K ga nu slapen...

Ben morgen waarschijnlijk veel thuis, omdat ik naar de kaakchirug moet (kiezen trekken) en geen zin heb om naar school te gaan met een verlamde mond... zal morgen het internet nog eens verder afstruinen!!!

Hoop echt voor je dat Marcus snel gevonden word meis...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:40

Succes ching! we houden hier ook de boel in de gaten!, en als er wat is, je kan me altijd bereiken!

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:41

Rina; weet jij ook duitse advertentie sites?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:43

www.bokt.be is er ook eentje.. misschien iets op marktplaats plaatsen?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:44

Ik zal er ook een paar naar mijn belgische vriendin sturen, dan stuurt zij ze weer door naar duitse vriendinnen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:45

Zijn er nu flyers dan? (heb te weinig tijd om het hele topic door te lezen..)

Michje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:46

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 21:46

Misshaffie: Graag! Dan kan ik verder met andere dingen

ook aan iedereen die flyers heeft gemaakt: hartstikke bedankt!
Ook ik ga hem uitprinten en overal ophangen.

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:47

M'n internet/msn gooit me er steeds af.. Ik probeer zo snel mogelijk te verzenden.

En ik kom hier er niet door.

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 21:48

het kan best even duren voordat ik reageer, ben eventjes duidelijke foto's aan het zoeken

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:48

greens

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:49

Die advertentie is op 13 april al geplaatst, toen was hij toch nog niet gestolen?