Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mondy schreef:Is er geen nazorg na de derby dan als er zo veel mensen niet weten wat ze met zichzelf aanmoeten ?
Je leest/ziet/hoort hoeveel voorbereidingen er aan vooraf gaan maar wat gebeurd erna ?
Novalues schreef:...Het is niet zo dat je voor je derby of extreme avontuur weer dat je daar zo veel last van hebt, maar je merkt vooral achteraf dat je daar dus een hele tijd niet mee bezig hebt hoeven zijn. Tijdens de derby leef je zo in een bubbel en je hoeft enkel te eten, drinken en te rijden. Dat maakt het leven zo gemakkelijk en comfortabel. Het is ook bijna niet in woorden uit te leggen hoe dat werkt. Maar wat ik wel weet is dat ik deze mate van zen-zijn alleen bereik tijdens extreme tochten. Voor iedereen werkt het verschillend hoe ze na de derby omgaan met hun eigen leven. Maar ik denk dat veel mensen toch moeite hebben met hun draai weer vinden.
...
Het voornaamste probleem na de derby is denk ik vooral dat je de zin van het leven afvraagt en ook moeite hebt met de stroom meegaan. Althans, dat was het voor mij.
Anoniem schreef:Rouke is bij HS18
Novalues schreef:Bubblewrap schreef:Wat heftig, dat sommige oud-derbyrijders zelfmoord hebben gepleegd omdat ze 'de druk thuis' niet meer aankonden.
Ik schrok even toen ik het las!
Hoe gaat Rouke? Mijn mobiel ondersteund het volgen van de stipjes niet
Dat is mijn theorie he, niet de absolute werkelijkheid.
Anoniem schreef:Novalues schreef:
Ze moet een rivier oversteken maar gezien de huidige waterstand zal dat niet op elke plek kunnen. Andere deelnemers zijn al eerder overgestoken.
Maar is ze nou bij HS24 geweest??