Littera schreef:Lotus83 schreef:Mooi tijd om de hond uit te laten en pizza in de oven te schuiven
Dit is een goed idee!
Ik zit vol goede ideeën

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schoentje schreef:Nogmaals mijn reactie over Bost uit een vorig topic.
Ik kan er nou eenmaal niet zo goed tegen als minder kundige mensen, zijn kunde niet door zijn lelijke stlijl kunnen zien
Schoentje schreef:Bost ziet er inderdaad niet mooi uit, maar kan ondanks zijn lelijke stijl geweldig paardrijden. Hij zit ze eigenlijk nooit in de weg en heeft al verschrikkelijk veel gepresteerd met veel verschillende paarden.
Een ontzettende paardenman, die goed is voor zijn beesten. Iemand waar de meeste die kritiek op hem hebben, niet eens in zijn schaduw mogen staan.
Littera schreef:fleurtjeuh schreef:Mijn moeder mailde me net met de vraag welke pizza ik wilde (ze zit gewoon beneden)
Dus ik denk dat ik wel op tijd weer achter de laptop kan zitten voor de 2e manche
Hier moest ik heel hard om lachen, zie het al voor me.
IVAANAA__ schreef:Ik stuurde net aleen bericht dat ik op spanje vakantie ben en graag mee.wil kijken, heb alleen wel alleen mobiel en nos ap werkt dan niet,
Aangezien het nu pauze is kan vast iemand mij helpen dat ik de 2e ronde kan meekijken haha,
Iemand zij net al iets over Google chrome veranderen maar op mobiel lukt dat niet.
Iemand tipss