Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotus83 schreef:Ik hoop dat de andere toppers heel veel last hebben van de warmte.. misschien niet aardig maar toch
Niniane schreef:Lotus83 schreef:Ik hoop dat de andere toppers heel veel last hebben van de warmte.. misschien niet aardig maar toch
Ik dacht eigenlijk dat het nu juist heel frisjes was? Dafne Schippers rent beter wanneer het heel warm is en ze had het er een paar dagen geleden over dat ze daar niet van kan profiteren
Niniane schreef:Lotus83 schreef:Ik hoop dat de andere toppers heel veel last hebben van de warmte.. misschien niet aardig maar toch
Ik dacht eigenlijk dat het nu juist heel frisjes was? Dafne Schippers rent beter wanneer het heel warm is en ze had het er een paar dagen geleden over dat ze daar niet van kan profiteren
Sabientjeuh schreef:Heeft iemand een link met de waar je de cijfers kunt volgen?
Lotus83 schreef:Het is 35 graden daar nu
Michelle77 schreef:Ik heb pas een clinic van hen samen op Ziesto en Zonic gezien. Heb dubbel gelegen.
Zullen we even uitstrekken, ja dat vinden ze zo leuk!
HP die iets doet, wat fout gaat, EG die zegt, oh dat probeer ik ook even. Hebben we nog nooit gedaan. Kijk, zo moet dat dus...
Elkaar lekker "afzeiken" op een heerlijke manier. Echt zo leuk!