Bokt op zoek naar reporters en fotografen voor Horse Event

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Re: Bokt op zoek naar reporters en fotografen voor Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:51

Dan zou ik actief op zoek gaan in het carpooltopic :j
Of anders een oproepje plaatsen op de facebookpgina van HE??

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:15

Jolien, je zou ook de app Toogether kunnen proberen. Dat is een carpoolapp waar ik en anderen destijds met Pinkpop met mensen hebben gecarpoold.
Wie weet vind je daar iemand!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:40

Zaterdag ga ik met mijn moeder met de auto maar ik kom uit Limburg... Je was hartelijk welkom in de auto maar ja, beetje ver weg ;( Wel balen van je auto hoor...

Eventjes een paar vragen, ik weet dat het al gezegd is maar toch eventjes opnieuw want ik ben het vergeten :+

Ik wil mijn macbook meenemen, de batterij gaat ongeveer 5 uur mee zonder opladen. Hij is op zich niet zo zwaar maar liefst had ik hem niet de hele dag op mijn rug hangen. Er waren in de bokt lounge (genoeg) kluisjes, toch? Zijn deze ook veilig? Ik zal tussendoor mijn telefoon moeten opladen want ik maak daar ook notities op, zijn er genoeg stopcontacten aanwezig?

We krijgen dus een kaartje of iets met bokt erop zodat we makkelijker een 'interview' kunnen aanvragen na een clinic, toch? En ik heb nog steeds mijn entreekaartjes niet ontvangen dus nu begin ik me wel een beetje ongemakkelijk te voelen ;(

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 22:20

Reporters die op vrijdag komen: ik ben er die dag ook, misschien is het nuttig als we een tijdstip afspreken waarop we allemaal even samenkomen en kijken of we kunnen brainstormen, even nagaan hoe het gaat, of ik ergens mee kan helpen. Hebben jullie een moment waarop jullie allemaal een kwartiertje kunnen vrijmaken aan de Bokt Lounge? :)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 22:54

chimello schreef:
Eventjes een paar vragen, ik weet dat het al gezegd is maar toch eventjes opnieuw want ik ben het vergeten :+

Ik wil mijn macbook meenemen, de batterij gaat ongeveer 5 uur mee zonder opladen. Hij is op zich niet zo zwaar maar liefst had ik hem niet de hele dag op mijn rug hangen. Er waren in de bokt lounge (genoeg) kluisjes, toch? Zijn deze ook veilig? Ik zal tussendoor mijn telefoon moeten opladen want ik maak daar ook notities op, zijn er genoeg stopcontacten aanwezig?

Ik wil wel even mijn ervaring van vorig jaar en het jaar ervoor vertellen :).
Zelf heb ik ook een redelijk sterke accu die een tijd lang mee gaat. Beide jaren heb ik tijdens de lunch mijn laptop aan de lader gelegd in het VIP paviljoen, daar zijn meerdere tafels waar verlengsnoeren liggen. Dat deed ik vaak een half uurtje en dan halverwege de middag nog een keer in de bokt lounge, waar een apart hokje/kastje was waar ik mijn laptop neer heb gelegd en ondertussen naar een clinic oid ben gaan kijken.
Geen problemen gehad met accu lading de hele dag.
Afgelopen jaren waren er geen kluisjes in de bokt lounge, dus dat weet ik verder ook niet.
Verder liep ik gewoon de hele dag met mijn laptop rond, dus die legde ik niet bij de bokt lounge neer tussendoor.

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 23:32

Jolien openbaar vervoer

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 12:35

Yasmine schreef:
Reporters die op vrijdag komen: ik ben er die dag ook, misschien is het nuttig als we een tijdstip afspreken waarop we allemaal even samenkomen en kijken of we kunnen brainstormen, even nagaan hoe het gaat, of ik ergens mee kan helpen. Hebben jullie een moment waarop jullie allemaal een kwartiertje kunnen vrijmaken aan de Bokt Lounge? :)

Ja hoor dat moet wel lukken :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 13:12

incredible90 schreef:
Jolien openbaar vervoer

Heel simpel, door problemen met de auto heb ik nu een financiële tegenvaller, dus ik moet nog maar zien of ik dat kan betalen. -O-

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 13:25

Je hebt de spoordeel site en treinreiziger die verkopen dagkaarten voor 20 euro mss heb je daar iets aan?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 14:46

Joolien schreef:
incredible90 schreef:
Jolien openbaar vervoer

Heel simpel, door problemen met de auto heb ik nu een financiële tegenvaller, dus ik moet nog maar zien of ik dat kan betalen. -O-

Carpooltopic speciaal voor HE?
Is al meerdere malen geopperd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 15:14

Ja ben ik al mee bezig.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:08

Voor mij geldt hetzelfde als voor Yasmine; ik ben alle dagen in de lounge aanwezig en mobiel bereikbaar. Jullie krijgen 's morgens mijn nummer zodat jullie me kunnen bereiken als er iets is. Net als Yasmine zou ik zo mogelijk in jullie schema graag een momentje op de dag afspreken, mits daar behoefte aan is. :)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 22:56

Ik wil echt niet vervelend doen maar ik heb nog steeds geen kaartjes ontvangen nu en ik ga morgen avond al naar Marlies dus stel ze komen vrijdag aan dan ben ik er niet meer. Waar moet ik nu een berichtje heen sturen voor mijn kaartjes? Ik ben vrijdag al reporter ;(

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 22:58

Lastig chimello, ik ga je een berichtje sturen en t uitzoeken, no worries! :j

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 17:34

Mijn kaartjes zijn net binnen gekomen! Schijnbaar zijn ze verkeerd afgeleverd want iemand kwam net onze post brengen. Ze kloppen ook trouwens dus ze hoeven niet klaargelegd te worden bij de ingang morgenvroeg.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 17:38

Gelukkig maar! Scheelt je een hoop stres!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 17:41

Ze lagen twee straten verder bij iemand thuis! Geen wonder :o

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 17:56

chimello schreef:
Mijn kaartjes zijn net binnen gekomen! Schijnbaar zijn ze verkeerd afgeleverd want iemand kwam net onze post brengen. Ze kloppen ook trouwens dus ze hoeven niet klaargelegd te worden bij de ingang morgenvroeg.

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Tot morgen!!!!

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 19:05

komt alles toch nog goed , gelukkig heb je eerlijke mensen en komen ze de kaartjes brengen

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 18:58

Vandaag was een geweldige dag.! Wij hebben de lat hoog voor jullie gelegd. Veel succes en geniet ervan.! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 19:09

XxLiEsJuHhxX schreef:
Vandaag was een geweldige dag.! Wij hebben de lat hoog voor jullie gelegd. Veel succes en geniet ervan.! :)

Zo hoog zodat ik er onderdoor kan lopen? :D :')

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 19:25

Joolien schreef:
XxLiEsJuHhxX schreef:

_O-

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 22:21

Het was leuk vandaag! De reporters en de fotografen hebben het super gedaan +:)+ Heel trots op jullie allemaal :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 22:23

Joolien schreef:
XxLiEsJuHhxX schreef:

Haha absoluut!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 22:49

Ik ben moe :')
Moet nu wel echt nog even dit artikel over zadel meten afmaken en doorsturen en dan ga ik slapen. Fell pony artikel wordt morgen avond pas dat haal ik niet meer. Het was super leuk, echt een hele ervaring, nogmaals bedankt voor de mogelijkheid dit te mogen doen!