Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

OnzeFons1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:05

Collie2008 schreef:
Tuurlijk wist hij van die plantages, maar dat staat hier toch los van? Denk ook niet dat ze zo'n actie hadden verwacht van de 'dame' in kwestie

Tuurlijk staat dat er niet los van!!!
Als je wordt toegelaten voor het Olympisch Kader dan moet je verklaren dat je van onbesproken gedrag bent. Als hij zich met wietplantages inlaat dan pleegt hij contractbreuk.

Dat betekent dat je het niet zo nauw neemt met afspraken.

Ik denk ook niet dat mevrouw Van Beelen helemaal zuiver is maar als je een paard hebt staan bij een onderwereldfamilie waar klaarblijkelijk geen afspraken mee te maken zijn dan kan ik mij voorstellen dat je, als je alles al hebt geprobeerd, uiteindelijk voor een noodgreep kiest.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:08

joyce2 schreef:
Ik snap nog steeds niet waar die informatie vandaan komt dat hij van die plantages wist. Begrijp me niet verkeerd, ik wil het voor niemand opnemen, want ik heb met beide partijen helemaal niets (ik vind het voornamelijk gewoon een heerlijk sappig verhaal :D). Alleen er worden hier flinke aannames gedaan die volgens mij helemaal nergens op gebaseerd zijn.

En is het ook al definitief dan dat hij zijn Olympisch kaderschap op zijn buik kan schrijven?

Ik kan me niet voorstellen dat je dat niet merkt op dat niet grote terrein.
Toch vind ik het sneu voor die jongen ,hij werkt hard .

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:09

yvonnedv schreef:
Ayasha schreef:
Het zwijgt een stuk makkelijker als geen kat je kent he.

Het bedrijf van "mevrouw" https://www.facebook.com/pages/Betra-tr ... 5155389948

En wat wil je daar nu mee zeggen? Ze hebben gewoon een trailerbedrijf én een getalenteerd paard. Kan dat niet ?

Ik ben het niet vaak met Caesario eens maar in deze kwestie wel. :D

In dorpen als waar Margriet woont is het heel makkelijk om wat mensen bij elkaar te krijgen, daar hoef je echt niet voor in de onderwereld te zitten. Zij wist ook wel wat voor kampers ze in de kuip had en heeft heus wel geweten dat ze het paard niet zonder slag of stoot op kon halen, dus niet meer dan logisch dat ze wat sterke mannen inschakelt.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:11

OnzeFons1 schreef:
Collie2008 schreef:
Tuurlijk wist hij van die plantages, maar dat staat hier toch los van? Denk ook niet dat ze zo'n actie hadden verwacht van de 'dame' in kwestie

Tuurlijk staat dat er niet los van!!!
Als je wordt toegelaten voor het Olympisch Kader dan moet je verklaren dat je van onbesproken gedrag bent. Als hij zich met wietplantages inlaat dan pleegt hij contractbreuk.

Dat betekent dat je het niet zo nauw neemt met afspraken.

Ik denk ook niet dat mevrouw Van Beelen helemaal zuiver is maar als je een paard hebt staan bij een onderwereldfamilie waar klaarblijkelijk geen afspraken mee te maken zijn dan kan ik mij voorstellen dat je, als je alles al hebt geprobeerd, uiteindelijk voor een noodgreep kiest.

Wat een aannames weer! Tenzij je er zelf bij was, dan heb ik niets gezegd natuurlijk 8-)

@Kohtje: Ik heb een paar pagina's terug gehad over kennissen van mij (die ik nu niet meer spreek), die een wietplantage bleken te hebben. Het heeft een hele tijd geduurd voor iemand dat door had en het is dus zeker wel mogelijk dat er dingen onder je neus gebeuren, terwijl je helemaal niets doorhebt.

Anoniem

Re: Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:12

Yeah!....

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:14

Maar dat is dan toch wat anders dan op een drukke stal, die niet eens super groot is.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:15

OnzeFons1 schreef:
Met al die wietopbrengsten hadden ze haar best fatsoenlijk uit kunnen kopen!

Ik vermoed dat ze haar hebben weggehoond en bedreigd... anders kom je niet met assistentie je paard ophalen... een wanhoopsdaad en niet verstandig... maar wat moet je anders tegen onderwereldfiguren?

Wow, jij trekt nogal wat conclusies zeg! Onderwereld figuren :')

Overdrijven is ook een vak.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:16

Onderwereld doet niet aan plantjes hoor...

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:17

Nou ik heb/ken geen 14 man die ff met kettingen en ijzeren voorwerpen even een paard op gaan halen :+

Maar daarintegen zou ik ook niet het kamp op lopen in mijn eentje :=

Volgens mij zijn beide partijen geen zuivere koffie :7

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:25

vencedor schreef:
Onderwereld doet niet aan plantjes hoor...

Kampers wel :+

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:25

Ik kom uit t keurige gooi, en liet mn haren af en toe vlechten bij iemand thuis. Bleek ook op n woonwagenkamp te zijn. Was echt geen probleem hoor.
Wbt t paard: t siert de 2 partijen niet...knokploeg en schoten. Maar aangezien wij er niet bij waren, weten we niet eens wat klopt en wat niet. Wie heeft als eerste wie bedreigd etc....
Maar t beest wordt van stilstaan niet beter...

OnzeFons1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:29

Het zijn inderdaad hele keurige hardwerkende mensen die toevallig illegaal stroom aftapte en toevallig een pistool in huis vonden dat toevallig afging...
In het paardenwereldje staan ze bekend als kampers maar daar mag je inderdaad niet op bevooroordelen.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:30

Nou ik vind sowieso niet dat je zo hard mag oordelen om eerlijk te zijn. Daarbij heb ik zo mn twijfels omdat jij al welgeteld 8 berichten hebt gepost hier...

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:31

Ohhhh aanhang van madam wellicht?

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:35

Voor beide partijen een waardeloze situatie, had heel anders gekund denk ik.

OnzeFons1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:40

en de negende...
Nee, geen aanhang. Deze soap intrigeert me en ik erger me om de eenzijdige berichtgeving uit de media.

Laat de advocaten het maar uitzoeken en niet de media.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:45

OnzeFons1 schreef:
en de negende...
Nee, geen aanhang. Deze soap intrigeert me en ik erger me om de eenzijdige berichtgeving uit de media.

Zij wil niks zeggen. Dan krijg je dat. En er was toch nog niks bewezen van schoten of heb ik een update gemist?

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:02

Las net dat iedereen nog vast zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:05

OnzeFons1 schreef:
Het zijn inderdaad hele keurige hardwerkende mensen die toevallig illegaal stroom aftapte en toevallig een pistool in huis vonden dat toevallig afging...
In het paardenwereldje staan ze bekend als kampers maar daar mag je inderdaad niet op bevooroordelen.

Hoe het met de kwekerijen zit is nog niet bekend, ze hebben nog geen bewijs gevonden dat er geschoten is dus ook dat zijn aannames..
Daarnaast is de andere partij bewust de confrontatie aan gegaan, dus zo heilig zijn zij ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:08

Wat word het kamp hier over een kam(p) geschoren zeg! Moet je eens over marokkanen doen :=

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:19

OnzeFons1 schreef:
en de negende...

Als je vindt dat de advocaten het uit moeten zoeken en je je ergert aan de media, zou ik toch ook nog even kritisch naar je eigen voorgaande posts kijken... Tot nu toe komen de grootst aannames o.a. van jouw hand!

Yvette10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:21

Gisteren bij de t.v uitzending bij Paul en Wittemann lieten Tommy en zijn advocaat het paspoort en FEI paspoort zien als bewijs van mede-eigenaar.
Weten beide heren niet dat een paspoort gewoon bij het paard hoort en wettelijk geen eigendomsbewijs is.

Natuurlijk heeftTommy het paspoort in bezit van dit paard voor vervoer over de openbare weg en naar de wedstrijden, maar nogmaals een paspoort is wettelijk geen bewijs dat jij ook de (mede) eigenaar bent.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:22

VivaLaVida schreef:
Wat word het kamp hier over een kam(p) geschoren zeg! Moet je eens over marokkanen doen :=

En waarom gaat het hier eigenlijk over 'het kamp'. Voor zover ik weet zitten er daar helemaal geen kampers.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:29

AnneXxX schreef:
50/50 eigenaar zegt tommie, mondeling/via fb.
In de papieren van het paard is tommie ook opgenomen.
Nog steeds verder weinig duidelijkheid over wat er verder nu precies gebeurd is.

dat ie in de papieren als mede eigenaar staat, staat dat ook op fb?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:31

Ownership bij de FEI -zoals ook bij P&W werd aangekaart- is niet zo interessant. Dat veranderd continu zodat familie etc ook bij grote evenementen kunnen zijn. Zo waren tijdens de Olympische Spelen van Londen ook de kinderen van Anky opeens 'eigenaar' van Salinero. Gewoon omdat ze op die manier overal achter de schermen vrij toegang hadden.