Urielle schreef:Ook al rijdt ze niet professioneel, als het paard er slecht bij staat of doorgespoord is of een kapotte mond heeft zie je dat toch als je je paard komt bezoeken?
Lijkt mij wel. Engel is geen manegemeisje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tallie1979 schreef:Nou, ik vind, ongeacht wie het geschreven heeft, toch wel dat er duidelijk dingen mis zijn gegaan met dit dier.
Laten we even wel wezen.. De wonden van het spoorgebruik alleen al vind ik erg genoeg om schande van te spreken! En gewoon doorprikken?
Adrian schreef:Tallie1979 schreef:Nou, ik vind, ongeacht wie het geschreven heeft, toch wel dat er duidelijk dingen mis zijn gegaan met dit dier.
Laten we even wel wezen.. De wonden van het spoorgebruik alleen al vind ik erg genoeg om schande van te spreken! En gewoon doorprikken?
Zou jij iemand die deze wonden heeft veroorzaakt, daarna nog op je paard laten rijden?
IKbenEllen schreef:Als ik mijn paard voor minstens 1.000 euro ergens stal voor training, verwacht ik wel dat ik mijn paard tenminste gezond terugkrijg....
Uiteraard heb ik het dan niet over paard krijgt hartaanval, koliekaanval of gebroken been in de wei, daar kan staleigenaar ook niks aan doen, maar zonder gaten lijkt me niet meer dan fideel.
IKbenEllen schreef:In het rapport staat toch dat de foto van januari 2014 is?
Als je er zulke gaten in prikt ga je toch niet op wedstrijd met je (andermans) paard? Ik niet tenminste.
En dan hebben we het nog niet eens over de gaten in zijn mond.
Netje schreef:Ja en??? Die spoorgaten zaten er dus nog helemaal niet in op 30 december. Heel bijzonder allemaal, want vlak voor de wedstrijd nog helemaal nagekeken en in heel goede conditie verklaard door DA en fysio. Of hebben die poep in hun ogen gehad?? Wat denk je?
!
. Maw dat doet GB 2 x per jaar...
Netje schreef:Even voor de duidelijkheid: omdat U2 in januari (vlak voordat hij wegging) weer gestart werd voor het eerst (nieuwe ruiter) is hij door DA én fysio helemaal nagekeken en volledig gezond verklaard. Denken jullie dan echt dat die grote sporenwonden over het hoofd zien??
Er zijn foto's van U2 (genomen op 30 december) met een blije LE ernaast en geen spoorplek te bekennen hoor, dus dan is het allemaal ineens ontstaan (langdurig spoorgebruik) in 3 weken tijd. Kan ze hier niet neerzetten, want dat is ongepast voor degene bij wie de foto op FB staan