KimD schreef:Even een update vanuit mijn kant.
Ik sta op het punt om op te geven, helaas worden zowat alle middelen me uit handen genomen, ik sta met de rug tegen de muur en met mijn handen gebonden SPIN en de PVVD willen minstens een bedrag zien voorbij komen van €600,-, volgens hun de slachtprijs.
Ik heb contact gehad met Pascale van de PVVD maar samenwerking of wat dan ook wordt niet gewaardeerd, menig voorstel gedaan maar ook die worden afgeslagen. Ze willen perse dat paarden onder contract komen te staan als hun meebieden. Toen ik er vol tegenin ben gegaan en kenbaar heb gemaakt dat dit voor hun natuurlijk goede media is en hun zakken er ook mee kunnen vullen hebben ze mij verwijderd van Facebook en geblokkeerd.
Als ik wil meebieden kan ik dit doorgeven aan Pascale, dan moet ik mijn maximum bod aangeven en als hun dit genoeg vinden 'mag' ik mee bieden. (Overigens gaat dit bij alle paarden zo en is dus meebieden op een paard zonder dat hun ervan af weten onmogelijk.) Zo niet bieden zij er sowieso over heen, wederom komen we terecht op die €600,- (met toeslag €840,-), dat is veel geld en dat hebben echt niet alle mensen zomaar liggen, tenminste ik houdt dat liever reserve voor mijn drie mondjes die al gevoed moeten worden. Ik ben begonnen om tot een bepaald bedrag te gaan, maar deze prijs gaan daar ver boven. Pascale is tevens de coordinator voor de biedingen, of ze zichzelf tot dit benoemd heeft mag Joost weten.
Ik heb me voorgenomen om volgende week sowieso naar de media te stappen met alle berichten die over en weer geschreven zijn, inclusief berichten op de pagina van Doortje. Wat de media daar mee doet moeten ze geheel zelf weten, maar dit achterlijke gedoe van SPIN en PVVD kan niet zomaar in de doofpot verdwijnen, ik zou eens willen weten met hoeveel geld hun achterblijven wat niet aan deze paarden besteed wordt.
Dit is toch niet te geloven.....
Wat een idioten die PVDD en de SPIN.......aandacht aandacht aandacht.
De SPIN wil de paarden hebben, dan kunnen ze op de site: KIJK eens welke paarden wij allemaal gered hebben....en nou snel allemaal centjes doneren graag.
Kim, stap na PAW news. Of hoe het ook heet.
PVDD en SPIN smerige spelletjes spelen, dan kan jij het ook!