manonfleur schreef:Dat wijken! Wauw!69%Je post is genomineerd voor meest briljante opmerking van vandaag .
Cayenne schreef:Cayenne schreef:Hee, Valentina rijdt zonder haar uniform.Ziet er een stuk beter uit zo! Waarom? Vond het best wat hebben.[/quote]Mag niet meer op de OS.
S_zanne schreef:Cynn_x schreef:Is zij nou zo klein? Ze is "maar" 1.60Aaah vandaar! Nog kleiner dan ik Staat wel leuk op zo'n tank, die korte pootjes
Joyce_ schreef:Wordt er echt bij elke combi gevraagd of het een PRE is? Mooie ronde billen, trouwens, gaaf dier!Nou, vond die naam wel spaans klinken Volgens mij is van de paarden die meedoen alleen Fuego een PRE, toch?Edit: is dat al zovaak gevraagd dan of een paard een PRE is?
Thomas schreef:Ziet er een stuk beter uit zo! Cayenne schreef:Waarom? Vond het best wat hebben.Vind het wel netter staan! En gewoon mooier
moet bij haar jasje even denken aan de reclame van een brillenwinkel "Armani zeker" (officiele kleding van Italie was ontworpen door Armani)
vur schreef:Mag niet meer op de OS.Dat weet ik, maar snap niet waarom dit er blijkbaar beter uit ziet?
Aranel schreef:Joyce_ schreef:Wordt er echt bij elke combi gevraagd of het een PRE is? Mooie ronde billen, trouwens, gaaf dier!Nou, vond die naam wel spaans klinken Volgens mij is van de paarden die meedoen alleen Fuego een PRE, toch?