Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:“Edward zit al maanden achter Totilas aan en wil hem koste wat kost terug. Maar waarom het paard eerst laten verkopen en de provisie innen om hem nu weer terug te willen? Dat vind ik een vreemde gang van zaken.”
mylittlejoy schreef:Citaat:“Matthias en Totilas hebben alle kans op het winnen van een medaille. Mocht dat niet lukken, dan houden we zeker niet minder van hem.”
Dan vraag ik me serieus af over welke medaille hij het heeft. Misschien toch bij het springen?Nee, zonder gekheid. Misschien hebben ze wel alle kans op een medaille, alleen niet samen.
X__Trees schreef:JoyceB: jullie gebruiken die 'arrogante uitspraken' als excuus om en schockemohle en de hele familie zwart te maken. Ik vraag me af hoeveel van die dingen letterlijk gezegd werden, en hoeveel er opgeblazen werd door de media. Nooit gehoord van sensatie-journalistiek? Nou, dat was de zaak totilas vollop. Dat neem je best allemaal met een korreltje zout!
Oké, die merchandising op het ek was een beetje over de top, maar ik vind het ook een beetje over de top hoe de media er steeds maar weer als een gek opvliegt
mylittlejoy schreef:Citaat:“Matthias en Totilas hebben alle kans op het winnen van een medaille. Mocht dat niet lukken, dan houden we zeker niet minder van hem.”
Dan vraag ik me serieus af over welke medaille hij het heeft. Misschien toch bij het springen?Nee, zonder gekheid. Misschien hebben ze wel alle kans op een medaille, alleen niet samen.
Bravura schreef:Al zou Rath hem niet meer rijden, dan nog zullen ze hem vast voor de fok behouden.
Bravura schreef:Al zou Rath hem niet meer rijden, dan nog zullen ze hem vast voor de fok behouden.
Dees schreef:Bravura schreef:Al zou Rath hem niet meer rijden, dan nog zullen ze hem vast voor de fok behouden.
Mijn voorstelling van de komende tijd:
MAR en Totilas zullen zich nog een tijdje suf trainen, PS zal inzien dat het hem niet gaat worden.
Totilas krijgt een weekje voor de OS 'last van een hoefzweertje' en zal daarmee/daardoor afscheid nemen van de sport.
Om ieder jaar aan een touwtje in de show van PS getoond te worden. Onder begeleidende beelden van Gal op Totilas en bijbehorende muziek. En de Duitse fokker zal 8.000 euro willen blijven betalen voor de illusie.
Eind goed, al goed.
Dees schreef:Bravura schreef:Al zou Rath hem niet meer rijden, dan nog zullen ze hem vast voor de fok behouden.
Mijn voorstelling van de komende tijd:
MAR en Totilas zullen zich nog een tijdje suf trainen, PS zal inzien dat het hem niet gaat worden.
Totilas krijgt een weekje voor de OS 'last van een hoefzweertje' en zal daarmee/daardoor afscheid nemen van de sport.
Om ieder jaar aan een touwtje in de show van PS getoond te worden. Onder begeleidende beelden van Gal op Totilas en bijbehorende muziek. En de Duitse fokker zal 8.000 euro willen blijven betalen voor de illusie.
Eind goed, al goed.
Dees schreef:Mijn voorstelling van de komende tijd:
Eind goed, al goed.
KimmLoveTenn schreef:Citaat:“Edward zit al maanden achter Totilas aan en wil hem koste wat kost terug. Maar waarom het paard eerst laten verkopen en de provisie innen om hem nu weer terug te willen? Dat vind ik een vreemde gang van zaken.”
Tuurlijk wil EG Toot terug, enigszins te begrijpen toch? Alsof Edward er bewust voor koos om Toot te verkopen? Het was zijn paard niet dus zoveel had hij er niet over te zeggen...
Maargoed misschien dat dit voor Rath moeilijk te begrijpen is?!
Ayasha schreef:Rath zijn vader zegt dit! Waarom worden alle uit spraken van dat groepje op Rath's naam gezet terwijl hij ze niet doet? Dat zou je hier eens met een willekeurige bokker moeten proberen.
Ayasha schreef:OhExcuus
![]()
Lekker snugger van me
![]()