Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caira schreef:Grappig dat er 2 of 3 mensen blijven volhouden dat de tekorten onzin zijn terwijl er tientallen zijn die anders zeggen.
Pashon schreef:caira is niet grappig zijn simpelweg feiten. speur enkel alleen mp maar af, staat meer als genoeg op zonder dat je nog echt je best hoeft te doen om te zoeken.
Ariebren schreef:Pashon schreef:caira is niet grappig zijn simpelweg feiten. speur enkel alleen mp maar af, staat meer als genoeg op zonder dat je nog echt je best hoeft te doen om te zoeken.
Ook op mp staan er veel beloftes, die de adverteerders niet meer kunnen waarmaken.
Is degene er nog die vlas aanbied voor 5,50 per pak ??
russel schreef:Ja en daarom gaat onze economie kapot. De consument moet de tegenvallende winsten van de producent ophoesten, want de broekriem aanspannen geldt alleen voor de consument......
Caira schreef:Dat het geld aan de bomen groeit?
russel schreef:Ik krijg het idee dat iedereen denkt dat elke boer van die baaltjes hooi moet leven die hij aan de buuf met dat paardje achter het huis kan verkopen.
Pashon schreef:speur enkel alleen mp maar af, staat meer als genoeg op zonder dat je nog echt je best hoeft te doen om te zoeken.
russel schreef:zeker als je het bedrijfsmatig met 52% belasting moet verkopen...
Ariebren schreef:russel schreef:Mijn geld groeit wel aan de bomen.
Ik begrijp dus dat dat jullie enige inkomsten zijn....dan is het triest ja.....zeker als je het bedrijfsmatig met 52%belasting moet verkopen...
Dan moet je wel heel veel verdienen als je 52% belasting moet betalen.
Heb je wel een idee hoeveel bruto inkomsten dat zijn ??
russel schreef:Als ondernemer betaal je 52% belasting, maar daar zijn de verdiensten wat anders dan iemand die loonslaaf is.
Rianneke schreef:russel schreef:Als ondernemer betaal je 52% belasting, maar daar zijn de verdiensten wat anders dan iemand die loonslaaf is.
Maar die baaltjes zijn geen pure winstEn over winst betaal je belasting... En aangezien de meeste boeren geen of weinig belasting betalen weet je meteen hoe geweldig veel winst die boeren maken
Caira schreef:Grappig dat er 2 of 3 mensen blijven volhouden dat de tekorten onzin zijn terwijl er tientallen zijn die anders zeggen.
Rianneke schreef:russel schreef:Als ondernemer betaal je 52% belasting, maar daar zijn de verdiensten wat anders dan iemand die loonslaaf is.
Maar die baaltjes zijn geen pure winstEn over winst betaal je belasting... En aangezien de meeste boeren geen of weinig belasting betalen weet je meteen hoe geweldig veel winst die boeren maken
Ariebren schreef:Ik snap russel nog steeds niet.
Ik heb ruimte voor meer dan 3 grote vrachtwagen combinaties met vlas of houtkrul.
Maar er wordt van alles beloofd door de fourage handelaren.
Maar helaas ze kunnen niet leveren.
please russel, geef mij het adres van de handelaar die wel kan leveren !!