saarie: verbaasde ik me ook over. 'Lichtvoetig' zei ze vervolgens, terwijl hij tijdens iedere pas zijn achterbenen zowat terug de grond in boort. Vind het een aansprekend paard, maar vond de aanleuning wat strak, stang er flink op. Nee, vond het niet heel fijn.Lipje is wel leuk
Ik durf te wedden dat een hoop boktdames wel fan zouden zijn van Sergey Puzko zelf, nu hij hier zo voorbij stapt zonder muts
MiniBoots schreef:Ik weet niet of die aan het praten is,.....jezus lijkt sesamstraat wel daar! Anita maakt het laagdrempelig begrijpbaar voor de niet kennersdr zitten thuis op de bank bij moi ook *kenners* die het huppelen noemen en pootje over
Bonechi_ schreef:Ik durf te wedden dat een hoop boktdames wel fan zouden zijn van Sergey Puzko zelf, nu hij hier zo voorbij stapt zonder mutsZo verkeerd was die idd niet
daffodil schreef:Zag ik daar mijn favoriete spanjaard losrijden??Die is zooo grappigDacht ik ook te zien?
Bonechi_ schreef:Ik durf te wedden dat een hoop boktdames wel fan zouden zijn van Sergey Puzko zelf, nu hij hier zo voorbij stapt zonder mutsHij zag er goed uit
GaitMonster schreef:Bonechi_ schreef:Ik durf te wedden dat een hoop boktdames wel fan zouden zijn van Sergey Puzko zelf, nu hij hier zo voorbij stapt zonder mutsZo verkeerd was die idd niet my thoughts