Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niels schreef:Air schreef:Bord voor de kop. En dan niet een kleintje maar een huge one. Als je zoveel stills ervan kan maken ben je hoe dan ook fout bezig. En dan staat er ook nog eens een filmpje online waar je kan zien hoe lang en hoe vaak het gebeurt. Beelden liegen niet.
Nee, dat zijn wat beelden van 1 sessie, jij hebt geen idee hoe de rest van de sessie eruit zag, dus niet representatief.
Ga anders eens gewoon bij een dergelijke show kijken, dan pas kan je een echt beeld vormen. Tot die tijd is het zinloos geblaat van onwetenden.
Citaat:Nee, dat zijn wat beelden van 1 sessie, jij hebt geen idee hoe de rest van de sessie eruit zag, dus niet representatief.
Ga anders eens gewoon bij een dergelijke show kijken, dan pas kan je een echt beeld vormen. Tot die tijd is het zinloos geblaat van onwetenden.
Air schreef:Waarom zou ik dat ook moeten weten?
Dat als de rest van de sessie er beter uitziet, er vriendelijker uit ziet, dat dit dan goedgekeurt moet worden!?
Sorry maar als je dit als gezonde geest normaal vind en goed keurt klopt er echt iets niet
Colway schreef:Niet representatief?Los van of het 1 sessie was, die beelden blijven om te huilen of niet dan?
Raggen = raggen, dat kan buurvrouw Mien nog beoordelen
suuzepuus schreef:xTammyy schreef:Toch jammer dat hier weer blijkt dat juist de mensen aan de top dit soort methodes gebruiken.
Waarschijnlijk is dat DE manier om aan de top te komen... nou.... laat mij maar lekker rondhobbelen in het bos dan...
Niels schreef:Air schreef:Bord voor de kop. En dan niet een kleintje maar een huge one. Als je zoveel stills ervan kan maken ben je hoe dan ook fout bezig. En dan staat er ook nog eens een filmpje online waar je kan zien hoe lang en hoe vaak het gebeurt. Beelden liegen niet.
Nee, dat zijn wat beelden van 1 sessie, jij hebt geen idee hoe de rest van de sessie eruit zag, dus niet representatief.
Citaat:Ach, als je er verstand van zou hebben, dan zou je weten dat het nog een rijtechnisch doel had. Of je het eens bent met de methode, dat is iets anders, maar het is niet zomaar zinloos raggen...
Niels schreef:Air schreef:Waarom zou ik dat ook moeten weten?
Dat als de rest van de sessie er beter uitziet, er vriendelijker uit ziet, dat dit dan goedgekeurt moet worden!?
Sorry maar als je dit als gezonde geest normaal vind en goed keurt klopt er echt iets niet
Oh, sorry, ik heb in mijn naïviteit gedacht dat mensen ook daadwerkelijk benieuwd waren naar hoe het er aan toe ging, mijn excuses! Ik zal onthouden dat onwetend blaten inderdaad leuker is voor sommige personen!
Colway schreef:Niet representatief?Los van of het 1 sessie was, die beelden blijven om te huilen of niet dan?
Raggen = raggen, dat kan buurvrouw Mien nog beoordelen
Ach, als je er verstand van zou hebben, dan zou je weten dat het nog een rijtechnisch doel had. Of je het eens bent met de methode, dat is iets anders, maar het is niet zomaar zinloos raggen...
aerdenhout1 schreef:Jhonnyrider...al slaan ze elkaar de hersens in met voetbal, donderen ze van 10 meter hoogte het ravijn in met wiel rennen, zal mij een worst schelen!
Malina_FEI schreef:Hello, I'm sorry I'm writing in English and not in Dutch and very much hope everyone will understand.
Regarding the videos from the 2011 FEI World Reining Final posted on YouTube by EponaTV, we wanted to let you know that the FEI responded to Epona as soon as we were contacted on Monday 23 May. Our statement was posted on our website and facebook page in response to additional comments we received from members of the public.
In January of this year, the FEI set up three working groups to do a thorough review of all aspects of the discipline of Reining. The review is ongoing and a full statement can be viewed on our website at http://www.fei.org/Reining/FEI-World-Re ... /bokebergs. We will be posting regular updates.
FEI Communications
aerdenhout1 schreef:Jhonnyrider...al slaan ze elkaar de hersens in met voetbal, donderen ze van 10 meter hoogte het ravijn in met wiel rennen, zal mij een worst schelen! Dat, mijn lieve, doen zij zichzelf aan, dat is dan HUN keuze! Hier is wel een ander levend dier de dupe van iemand die wil/moet presteren en dat maakt het verhaal wel een beetje anders!
Niels schreef:Ga anders eens gewoon bij een dergelijke show kijken, dan pas kan je een echt beeld vormen. Tot die tijd is het zinloos geblaat van onwetenden.
johnnyrider schreef:Dat vind ik jammer, had hier 4 reiners staan, nu nog 3, en vertelde altijd vol passie en met een filmpje op de Blackberry wat het was en waarom ik deze tak van western had uitgekozen.
Ik denk dat ik nu weer heel veel moet gaan uitleggen
johnnyrider schreef:Ik begrijp iets niet blijkbaar. Dit ging over 1 pro reiningruiter.
Nu wordt ineens de hele western wedstrijdsport, vnl reining door het slijk gehaald.
Enne, wat doen mensen die niet van reining houden for godsake in de nacht op voorbereidingen van reiningwedstrijden ?
Shoot me