Dus.... deze 16 en wie dan nog meer...iris82Eline RockFennIefkeJansLeonoorNadiaNeejNeonlightpetraakenSanderDSicaMarieke_KSammiesans6
Het onderschrift van Eline:De (koe-smiley) die een ander zwart vindt, heeft z'n daarom waarschijnlijk verstopt
gabjj8 schreef:Het onderschrift van Eline:De (koe-smiley) die een ander zwart vindt, heeft z'n daarom waarschijnlijk verstoptEr was iemand met een dik en schuingedrukt waarom in zijn onderschrift.. ik ga zoeken!
Ben nog hard opzoek naar puzzel 2 maar kan hem echt niet vinden! Komt vast omdat ik ziet ben Dan werken m'n hersen niet zo goed
Dus die stomme italianen van Sammie horen er wel bij? Nu vin ik het niet meer leuk xDNouja, vanavond verder...
Miiejs schreef:Ben nog hard opzoek naar puzzel 2 maar kan hem echt niet vinden! Komt vast omdat ik ziet ben Dan werken m'n hersen niet zo goed Laatste bericht van BartVB bij een verlanglijstje..Goed zoeken, niet enkel de 1e post lezen.
NeejHet is tijd voor de broeders in witte jassen als je je hooi het paard ziet achtervolgenin plaats van andersomJansEn Karel, ja Karel, die wil graag gegeten worden...Marieke_KPraten en breien.. dat zijn mijn hobby's!...maar 364 dagen per jaarIris_82Na een feestje met SanderD heb ik 364 dagen nodig om bij te komen! Ik hou er zo van...SanderDHij heeft een beestje... hallo beestje! Ook een bakkie Iris82-koffie?Neonlightmaar die Karel heeft zijn eigen smaakRockAls je het goed bekijkt, kom je er vandaag nog samen uit!FennIedereen heeft...Bokt aan staan Anders lees je dit natuurlijk nietIefkeLove my life... gelukkig omdat je niets te wensen hebt...LeonoorZij zijn vaak minder rijk, maar hebben ook minder te wensenNadiaAls je tevreden bent, ben je?? Tja, wat ben je dan???PetraakenEn belangrijk dan je denkt dat je bent maar niet op de 1ste dag van april.SicaNa regen......ben je nat!Sammie"Italianen, en dan vooral Italianen met een snor, hebben altijd zoveel vooroordelen"Sans6Bijna lente.... ook hier op Bokt....komt zonneschijnElineDe (koe-smiley) die een ander zwart vindt, heeft z'n daarom waarschijnlijk verstopt
Ik vind het echt knap hoe jullie bezig zijn met drie! Ik moet eerst maar eens kijken of ik uberhaubt blauw ga worden. Is het heel druk in de mail nu?
Sica en sans6 horen sowieso bij elkaar! Sica zei iets van: "mijn vriendinnetje is paars"sans6 is paars. Dus (of andersom .. ):Na regen... ...ben je nat! Bijna lente.... ook hier op Bokt....komt zonneschijn
Natasja__ schreef:Sica en sans6 horen sowieso bij elkaar! Sica zei iets van: "mijn vriendinnetje is paars"sans6 is paars. Dus (of andersom .. ):Na regen... ...ben je nat! Bijna lente.... ook hier op Bokt....komt zonneschijnNa regen komt zonneschijn!