Iolanthe schreef:takkie_muis schreef:Nee maar mascottes wel Een tomaten pak Oh, tuurlijk, had ik even niet aan gedacht Ik begin wel eerst met mijn peterselie en basilicum voor ik tomaten probeer Goede avond Nee ik waag me lekker aan tomaten , of het lukt of niet we shall see
takkie_muis schreef:Tomatenzaad he , mijn zus heeft al zaad van maarten gehad en heeft een kind dus dat stukje weet ikBij jou weet je dat ook nooit
Iolanthe schreef:takkie_muis schreef:Tomatenzaad he , mijn zus heeft al zaad van maarten gehad en heeft een kind dus dat stukje weet ikBij jou weet je dat ook nooit Ik wil geen kinderen wel zaadjes
Tjah, als je zo moeilijk doet Iedereen schijnt te zijn gaan slapen... Laat ik dat ook maar doen dan... Slaapwel iedereen
Sammie schreef:Houden jullie er wel rekening mee dat het hier geen 18+ topic wordt Ik moest even kijken wat je bedoelde en toen dacht ik 'ohja, de zaadjes'
Goedemorgen mensen! Ben hier sinds 1 april niet meer geweest. Toetsweek...Heb wel een deel bijgelezen .
Ik ook niet hoor, als ik alles bij moet lezen ben ik echt al m'n vrije tijd kwijt Dus hou het stil tot half 1 vanmiddag
Iolanthe schreef:Goedemorgen iedereen! Sammie, we zullen braaf zijn Jolien, leuk OS! Blauwe bokkers zijn gewoon vet cool weet je
Veel beter leesbaar dan geel en niet zo penny als roze Het viel me net op dat hier best veel blauwtjes zitten
Er is in verhouding ook veel meer blauw Dat is namelijk de laatste kleur die verloot is. Er zijn ook blauwtjes die oorspronkelijk geel of roze waren.
Woeps, tiepvaudje. Ik weet wel dat je ANimal heet Je wil niet weten hoe vaak mensen mij Lolanthe noemen Zelfs één keer Zolanthe