Heb van half 4 tot zeven uur gewerkt, was echt een komen en gaan van honden en katten in allerlei soorten en maten. Tsja, het lange weekend is weer om. School en werk beginnen morgen weer... Dan krijg je dat. Heb mij de benen onder mijn lijf weg gelopen en een paar krassen geincasseerd, doordat een grote hond ineens tegen mij op sprong. Pfff, was echt ff goed doorwerken.
Geinig filmpje, katten kunnen idd bijna overal mee spelen.
Nee, ik wandel niet met de honden. Maar heb ze wel de hele middag uit hun kennel geplukt en naar de baasjes gebracht en andersom. Tussendoor ook nog enkele katten in hun vervoerskooitje gestopt en andere er weer uit geplukt. Vandaar dat je me op kunt vegen hiero!
Auw... Charlie deed een vliegtuig na? "Kijk baas, we vliegen!"
doriss
Geplaatst: 05-06-11 22:00
Nou, Charlie niet, en ik wel, dat was het probleem We waren aan het springen, en hij liep superfijn! Een paar losse lijntjes gehad, en toen een soort 'parcoursje' gemaakt, maar bij hindernis 3 zei Charles, je zoekt het maar uit.. Hij stak zijn kop in de hindernis, en ik, vastbesloten als ik ben, sprong wel.. Maar mijn springvermogen is niet helemaal wat het geweest is, dus vlak boven de hindernis won de zwaartekracht het van mijn wilskracht.. Unfortunately peanutbutter..