Ik zie dat ik mijn reactie over het shot van Kristina niet echt heb uitgelegd. Ik vind er zelf niks mis mee, maar meer gewoon een onhandig shot voor haar bedoel ik (wat ik wat sneu vind), waar over gezeurd zou kunnen worden.En jeetje wat een score voor de Amerikaanse.
Zo he 1e plaays! Vond victoria hiervoor eigenlijk net iets beter rijden, maar ik ben natuurlijk ook geen professionele jury
Elfenor schreef:Roeien op Ned1... Komop jongens Ja maar ze hebben net alweer een half uur uitgezonden.. Is genoeg voor ze.. Al maakt het dan niet eens uit voor ze dat dat van een uur ervoor was..
Punten lijken mij ook wat hoog, maar de onderdelen waren wel correct. Dus daar kun je dan voldoende oppakken incl. artistiek e.d.
Jury gooit met punten. Wat zal Charlotte straks wel niet halen ? "Vroeger" was het toch al heel bijzonder als je rond de 83% zat met kür ?
Benieuwd hoe hoog de rest gaat scoren dan als de echte toppers nog moeten komen (om het zo maar te zeggen).
N0a schreef:Jury gooit met punten. Wat zal Charlotte straks wel niet halen ? "Vroeger" was het toch al heel bijzonder als je rond de 83% zat met kür ?Ja echt he...