Iris82 schreef:vuurneon schreef:Iris geniaal hahaIk word echt happy van mijn pretty in pink naam!Roze is ook mijn lievelingskleur. Vooruit, je mag naar die van mij kijken
Ladybird schreef:Iris82 schreef:Als je heel lief kijkt....Kijkt Iris heeel lief aan Nog een paar daagjes geduld hebben.
Iris82 schreef:Ladybird schreef:Kijkt Iris heeel lief aan Nog een paar daagjes geduld hebben. Oh dat heb ik wel denk ik
Zie ik hier bijna allemaal dezelfde mensen terug als van voor de grap Ik heb voor de gelegendheid mijn avatar maar eens veranderd
Dat doe ik gewoon ook altijd Ik had ook nog een andere, maar die was te rechthoekig Als iemand weet hoe je een stukje kan bijsnijden van een gif?
Na jaren dezelfde avatar en nu dus de 1 april avatar, heb ik maar eens een andere genomen. Betere komt vast ooit nog wel...Roze naam mag blijven
vuurneon schreef:delerium schreef:Ik ben nog door niemand gekozen *pruil*Je woont ook ver weg Nee hoor! Heel dicht bij
Drunksheep schreef:Na jaren dezelfde avatar en nu dus de 1 april avatar, heb ik maar eens een andere genomen. Betere komt vast ooit nog wel...Roze naam mag blijven Hihi, mijn blauwe naam mag ook wel blijven